جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم فوتبال موج گناوه در دومین دیدار از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی كشور درخانه خود مقابل نماینده اصفهان تن به شكست داد.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، در این دیدار كه عصر سه شنبه در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه برگزارشد، تیم یاران مباركه اصفهان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.\n\nتیم موج گناوه در این دیدار با حمایت پرشور تماشاگران بازی قابل قبولی ارایه داد و با وجود خلق چندین موقعیت نتوانست به پیروزی برسد.
کد خبر: ۲۱۵۸۷
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: تیم فوتبال موج گناوه در دومین دیدار از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی كشور درخانه خود مقابل نماینده اصفهان تن به شكست داد.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این دیدار كه عصر سه شنبه در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه برگزارشد، تیم یاران مباركه اصفهان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.

\n\n

تیم موج گناوه در این دیدار با حمایت پرشور تماشاگران بازی قابل قبولی ارایه داد و با وجود خلق چندین موقعیت نتوانست به پیروزی برسد.

\n\n

موج گناوه كه به همراه دریانوردان پارس جنوبی از استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی كشور حضور دارد، دیدار اول خود را با نتیجه 4 بر یك به شهرداری تبریز واگذار كرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر