شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: صبح دیروز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه تلفنی خبر دادند که نماز ظهر را به امامت رهبر معظم انقلاب در دفتر ایشان اقامه کنیم. به سرعت نامه‌ای نوشتم که خدمت ایشان تقدیم کنم و چنین شد.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدکاظم اکرمی با این مقدمه در روزنامه «اعتماد» نوشته است: در فرمایشات ایشان به نظرم، نکته مهمی است که توضیحی در مورد آنها مناسب می‌آید.
کد خبر: ۲۱۵۹۹
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: صبح دیروز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه تلفنی خبر دادند که نماز ظهر را به امامت رهبر معظم انقلاب در دفتر ایشان اقامه کنیم. به سرعت نامه‌ای نوشتم که خدمت ایشان تقدیم کنم و چنین شد.

\n\n

6497.JPG

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدکاظم اکرمی با این مقدمه در روزنامه «اعتماد» نوشته است: در فرمایشات ایشان به نظرم، نکته مهمی است که توضیحی در مورد آنها مناسب می‌آید.

\n\n

1- فرمودند در این جلسه از همه گروه‌ها و سلایق سیاسی افرادی وجود دارند که باید نتیجه اندیشه و کار همه در مسیر و جریان انقلاب وارد شود. برخوردهای حذفی و تندخویی‌های فردی و گروهی سودی به حال انقلاب ندارد. بنده عرض می‌کنم نمایندگان منتخب مجلس یازدهم به ویژه اصلاح‌طلبان باید این نکته را به جد مورد توجه قرار دهند. قرآن کریم مؤمنان را کسانی می‌داند که در برابر دشمن، قوی و با شدت آماده هستند، اما در بین خود با رحمت و عطوفت برخورد می‌کنند. ملت هم انتظارش از مجلس آینده همین است.

\n\n

2- رهبری همه ما را به کمک و یاری دولت محترم که تأیید کردند، دولت کار می‌کند، فراخواندند و اضافه کردند خوب است دولت از همه استادان و منتقدان اقتصادی دعوت کند و با توجه به راهنمایی‌های آنها درصدد حل مشکلات اقتصادی باشد. بنده نویسنده سال‌هاست گفته و نوشته‌ام از دانشمندان، به ویژه دانشمندان علوم اجتماعی و اقتصادی برای حل مشکلات باید سود جست. استادان محترم دانشگاه‌ها را در حل گرفتاری‌ها مشارکت دهید تا از ابعاد گوناگون فکرها استفاده بهینه‌ای به عمل آید.

\n\n

3- در زمینه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی تاکید کردند و گرچه بنده به عنوان تخصصی اطلاعی از اقتصاد ندارم، اما یاد دارم که در سال‌ها قبل که بحث استقراض از بانک جهانی مطرح بود یکی از سیاستمداران عزیز ایران با بیان این نکته که بهتر است به جای اتکا به دیگران دست به کمر خود زده و از ملت بخواهیم ما را یاری کنند، بدون استفاده از واژه اقتصاد مقاومتی، توجه به درون را راه‌حل نجات از مشکلات اقتصادی می‌دانست که افسوس به گفته ایشان توجهی نشده. مرحوم دکتر مصدق هم در دوره جوانی ما یک بار قرضه‌ ملی را برای حل مشکل اقتصادی مطرح کرد و به خوبی با کمک مردم و اندیشه مردان مسلمان و میهن‌دوستی چون مرحوم سیدمصطفی عالی‌نسب تا حدود قابل ملاحظه‌ای گرفتاری‌ها را کم کرد یا از بین برد (البته چون آن روزها، دقیقا روزنامه نمی‌خواندم خوب مطلب را به یاد ندارم) بنده امیدوارم این جلسه با حضور همه سلایق سیاسی در سال چند بار در حضور رهبری تشکیل شود تا همگان بدانند رهبری به همه یکسان نظر دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر