جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شاید باورش کمی سخت باشد، اما در نزدیکی شهر بوشهر، شهری 30 هزارنفری هنوز محلی برای دفن اهالی شهر ندارد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از مفتون نیوز، از مرگ  گریزی نیست. به قول قدیمیا، مرگ شتری است که در خانه هر بنی ‏بشری می خوابد و هرکسی طعم آن را می چشد. اما این غم و اندوه برای بازماندگان متوفی در شهر جدید عالیشهر با مشکلی مضاعف همراه است چراکه در شهر آرامستانی برای دفن اموات وجود ندارد.
کد خبر: ۲۱۶۱۰
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: شاید باورش کمی سخت باشد، اما در نزدیکی شهر بوشهر، شهری 30 هزارنفری هنوز محلی برای دفن اهالی شهر ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از مفتون نیوز، از مرگ  گریزی نیست. به قول قدیمیا، مرگ شتری است که در خانه هر بنی ‏بشری می خوابد و هرکسی طعم آن را می چشد. اما این غم و اندوه برای بازماندگان متوفی در شهر جدید عالیشهر با مشکلی مضاعف همراه است چراکه در شهر آرامستانی برای دفن اموات وجود ندارد.

\n\n

اکثر جمعيت 20 الی 30 هزار نفري اين شهر را افراد غيربومي تشكيل مي‌دهد که به خاطر نبود گورستان در عالیشهر، ساكنان آن هيچ‌گونه احساس تعلق خاطری به اين شهر ندارند و همين موضوع ممكن است پويايي مورد انتظار در يك منطقه جمعيتي را كاهش دهد.

\n\n

عباس شنبدی از اهالی ساکن در عالیشهر با اشاره به مشکلات خود پس از درگذشت یکی از اعضای خانواده گفت: پارسال، سال خوبی برای من و خانواده ‏ام نبود چراکه طی آن پدرمان را از دست دادیم.

\n\n

وی اضافه کرد: البته خدا مانند همیشه با من و خانواده ‏ام مهربان بود و صبری جزیل به همه ما عطا فرمود، اما تا کسی در عالیشهر گرفتار این موضوع نشود، نمی‏ تواند درک کند که نبود گورستان چه مشکل بارزی برای مردم است.

\n\n

تا سال گذشته که فقط شرکت عمران در عالیشهر فعالیت می کرد خبری از  ایجاد یک قبرستان نبود اما امیدواریم بعد از گذشت یک سال از آمدن شهرداری در این شهر فکری به حال این موضوع مهم شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر