سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بهره برداران کشاورزی و منابع طبیعی نشان عالی بهره وری دریافت می کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، اولین المپیاد ملی بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی در تابستان سال جاری برگزار و بهره برداران واجد شرایط نشان عالی بهره وری دریافت می کنند.
کد خبر: ۲۱۷۶۷
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: بهره برداران کشاورزی و منابع طبیعی نشان عالی بهره وری دریافت می کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، اولین المپیاد ملی بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی در تابستان سال جاری برگزار و بهره برداران واجد شرایط نشان عالی بهره وری دریافت می کنند.

\n\n

مهندس مهاجری هدف از برگزاری این المپیاد را هم اندیشی، تبادل نظر و تقویت و توسعه ارتباط و تعامل مسؤولین و نهادهای تصمیم گیر، تولیدکنندگان، شبکه توزیع، نخبگان فعال و کارآفرینان برتر در بخش کشاورزی و منابع طبیعی، ایجاد جنبش و حرکت ملی در راستای ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور، فراهم نمودن زمینه تبادل تجربیات ارزشمند و ارایه الگوهای علمی و عملی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای بهره وری و استفاده بهینه از نهاده‌های اصلی کشاورزی، شناسایی و تجلیل از بهره ورترین و پرتلاش ترین بنگاه ها در بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور از طریق ایجاد فضای رقابتی علمی و سالم عنوان کرد.

\n\n

سهیل مهاجری افزود: این المپیاد مدیریت جهادی، بهره وری کشاورزی و توسعه پایدار را خط مشی خود قرارداده است و برترین های بخش کشاورزی و منابع طبیعی را با ارزیابی های مبتنی بر نتایج موفقیت‌ها، توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس الگوها و مدل های بومی شده معرفی و از آن ها قدردانی می کند.

\n\n

رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ضمن اشاره به نحوه ثبت نام در این المپیاد گفت: همه اشخاص حقیقی و حقوقی بهره بردار می توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سایت المپیاد ملی بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و یا مراجعه حضوری به سازمان استان واقع در چهارراه دادگستری ـ ساختمان شماره دو سازمان جهاد کشاورزی استان، نسبت به نام نویسی اقدام و در یک فضای رقابتی سالم محصولات و عملکرد بنگاه خود را در مقایسه با سایر بنگاه های هم تراز معرفی نمایند.

\n\n

مهندس مهاجری یادآور شد: بهره برداران در این المپیاد در هشت حوزه دام، طیور و زنبورداری ـ آب، خاک، مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی و تکمیلی ـ بورس، بازرگانی محصولات کشاورزی و نهاده های پایه کشاورزی و دامی ـ تعاونی، اتحادیه و تشکل های بخش کشاورزی ـ  زراعت و باغبانی، منابع طبیعی و محیط زیست و شیلات و آبزیان و چهل رشته فعالیت برای دریافت نشان عالی بهره وری به رقابت می پردازند.

\n\n

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: بهره برداران همچنین می توانند با خرید غرفه در سه سطح ویژه، A و B در حاشیه برگزاری المپیاد آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهند.

\n\n

شایان ذکر است فرآیند ارزیابی و بررسی اطلاعات در ماه های خرداد و تیر صورت گرفته و مراسم تجلیل و معرفی واحدهای بهره ور در تابستان انجام می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر