پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: نایب رییس شورا اسلامی بخش مرکزی تنگستان با ارسال نامه ای به فکرشهر، پیرامون اظهارت خود درباره ی فرماندار این شهرستان توضیحاتی ارایه داد و درج آن در این پایگاه خبری را خواستار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، متن نامه ی حمیدرضا غلامپور به شرح زیر است:
کد خبر: ۲۱۷۸۱
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: نایب رییس شورا اسلامی بخش مرکزی تنگستان با ارسال نامه ای به فکرشهر، پیرامون اظهارت خود درباره ی فرماندار این شهرستان توضیحاتی ارایه داد و درج آن در این پایگاه خبری را خواستار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن نامه ی حمیدرضا غلامپور به شرح زیر است:

\n\n

بسم الله الرحمن الرحیم
\nبا سلام و درود به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب و شهدای 8 سال دفاع مقدس و آرزوی حلول عمر با عزت برای ولی امیر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)
\nدر پی مصاحبه ای که اینجانب حمیدرضا غلام پور نائب رییس شورای اسلامی بخش مرکزی تنگستان از طریق سایت خبری فکرشهر انجام داده ام مطالبی درباره آقای فرماندار محترم تنگستان جناب مهندس ترک زاده منتشر نموده ام که به اطلاع خوانندگان و تمامی شوراها و دهیاری ها و مخاطب و نهادهای مختلف و سایت مختلف شهرستان می رسانم مطالب درج شده به منظور مخالفت و تخریب فرملاندار ساعی و پرتلاش تنگستان نبوده و افرادی که با برداشت های ناآگاهانه خود قصد سواستفاده و زیر سوال بردن عملکرد دولت تدبیر و امید و تلاش های فرماندار شهرستان تنگستان که بر هیچکس پوشیده نیست دارند کورخوانده اند و سخت در اشتباه و خفا هستند.
\nاینجانب سوگند یاد میکنم در برابر خداوند منان که تمام مطالب نوشته شده در آن مصاحبه بر اساس اینکه خدای نکرده غرض یا مخالفت و یا تخریب آقای مهندس ترک زاده بوده باشد اصلا در ذهن اینجانب نبوده و فقط بر اساس دلسوزی و ترحم بوده زیرا هیچگونه هدفی را دنبال نمی کردم که دنبال سیاست یا حزب یا گروهی باشم. اینجانب فقط یک خدمتگذار بیش در شورای روستایم و شورای بخش مرکزی نیستم و همگی دوستدار نظام و شهدا و انقلاب هستم.

\n\n

در پایان اگر مطالب فوق موجب برداشت و ناراحتی از دید سود جویان افراد بی جنبه نسبت به فرماندار محترم تنگستان گردیده است پوزش می خواهم و سربلندی موفقیت ایشان را در دولت تدبیر و امید آرزومی نمایم. انشاالله در اولین فرصت تمامی اعضای شورای بخش مرکز جهت دیدار با فرماندار محترم خدمت می رسیم. همگی در راستای تحقق آرمان های والای امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش از پیش ساعی و خدمتگذار باشیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر برسانیم.
\nآمین و یا رب العالمین
\nبا تشکر فراوان 
\nحمیدرضا غلام پور
\nنایب رییس شورا اسلامی بخش مرکزی تنگستان

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر