چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ شهردار دالکی:
شهردار دالکی گفت : عوارض زیادی از افاغنه ساکن دالکی وصول شده اما به شهرداری بوشهر پرداخت شده است...
کد خبر: ۲۱۸
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: شهردار دالکی اظهارداشت: عوارض سوخت و گمرک که باید به شهرداری ها اختصاص یابد در دولت های گذشته با مصارف دیگری می رسید که امیدواریم با تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این رویه متوقف شود.

 

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول حسن پور در نشست مسئولان و نماینده مردم دشتستان در مجلس با مردم دالکی، افزود: هیچگونه عوارض آلایندگی به این شهر پرداخت نمی شود و در صورت وصول این عوارض بسیاری از مشکات مالی هر حل خواهدشد.

 

وی با بیان اینکه در زمینه جذب سرمایه گذار با مشکلاتی رو به رو هستیم، گفت: انتظاری که استانداری در این زمینه از شهرداری ها دارد محقق نخواهدشد و باید راهکاری ارائه کند تا ازوضعیت نامطلوب فعلی خارج شویم.

 

حسن پور اذعان داشت: سهم اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به شهرداری دالکی بسیار ناچیز بوده و پس از سال ها هنوز کوچه و خیابان های آن رنگ و بوی روستا دارند.

 

این مسئول تصریح کرد: استقرار بخشدار در دالکی به منظور پیگیری حقوق و پاسخگویی به مطالبات مردم و درپی آن استقرار ادارات جدید از نیازهای جدی مردم و مسئولان است.

 

شهردار دالکی با اشاره به اینکه مهاجرین افغانی بیش از 20 سال است مهمان این شهر هستند، اضافه کرد: عوارض زیادی از افاغنه وصول شده اما به شهرداری بوشهر پرداخت شده است و انتظار داریم هرچه سریعتر این عوارض به شهرداری دالکی برگردانده شود. /ن

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر