جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد اعتکاف شهرستان بوشهر از آماده‌سازی ۳۴ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد اظهار داشت: هدف از اعتکاف فراهم آوردن زمینه‌ای برای توجه و بازگشت به سوی خداوند و معنویت است.\n\nرئیس اداره امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تبریک ماه رجب و در پیش بودن برنامه‌های ویژه این ایام افزود: اعتکاف راهی برای رشد معنوی و فرهنگی و وسیله‌ای برای بریدن از دیگران و پیوستن به خداوند است.
کد خبر: ۲۱۸۱۰
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: رئیس ستاد اعتکاف شهرستان بوشهر از آماده‌سازی ۳۴ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد اظهار داشت: هدف از اعتکاف فراهم آوردن زمینه‌ای برای توجه و بازگشت به سوی خداوند و معنویت است.

\n\n

رئیس اداره امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تبریک ماه رجب و در پیش بودن برنامه‌های ویژه این ایام افزود: اعتکاف راهی برای رشد معنوی و فرهنگی و وسیله‌ای برای بریدن از دیگران و پیوستن به خداوند است.

\n\n

رئیس ستاد اعتکاف شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه به منظور پذیرایی و خدمات‌رسانی به معتکفین شهرستان بوشهر ۳۴ مسجد آماده شده است، گفت: این مراسم معنوی با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ۳۴ مسجد در سطح شهر و بخش‌های مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

\n\n

وی تصریح کرد: اعتکاف تدبیری برای نجات بشر از بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است که باید از این فرصت بهره برد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر