جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: تولید بالا و فروش کم مهم‌ترین مشکل مرغداران دشتستانی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان در تولیدات کشاورزی در استان پیشتاز است و سالانه بیش از 500 هزار تن انواع محصول کشاورزی شامل خرما، گندم، گوجه‌فرنگی، صیفی‌جات و سبزیجات و ... تولید و به بازار مصرف ارسال می‌کند.
کد خبر: ۲۱۸۴۳
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: تولید بالا و فروش کم مهم‌ترین مشکل مرغداران دشتستانی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان در تولیدات کشاورزی در استان پیشتاز است و سالانه بیش از 500 هزار تن انواع محصول کشاورزی شامل خرما، گندم، گوجه‌فرنگی، صیفی‌جات و سبزیجات و ... تولید و به بازار مصرف ارسال می‌کند.

\n\n

وی افزود: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده باید در راستای بهبود وضعیت تولیدکنندگان اهتمام ورزیم و باید کاری کنیم که تولیدکنندگان به ادامه کار ترغیب شوند و شاهد افزایش میزان اشتغال در طرح‌های تولیدی کشاورزی باشیم.

\n\n

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، برنامه‌ریزی شایسته‌ای برای رونق کار کشاورزان و تولیدکنندگان این عرصه انجام داده است، البته تا رسیدن به نقطه مطلوب باید بیش از گذشته تلاش کنیم و در برنامه بلندمدت و میان‌مدت باید ثمره کار را ببینیم.

\n\n

جهانبخش تصریح کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی‌مدت به کشاورزان و تولیدکنندگان این حوزه در دستور کار جهاد کشاورزی دشتستان قرار دارد و امیدوار هستیم در این عرصه با همکاری بانک‌های عامل به توفیق لازم برسیم.

\n\n

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان با بیان اینکه مرغ‌ بر روی دست تولیدکنندگان دشتستانی مانده است، ابراز داشت: در تولید گوشت مرغ، آن‌قدر میزان تولید بالا رفته و فروش کم است که مرغ‌ها روی دست تولید کنندگان مانده و بعضی‌هایشان با شکست و ورشکستگی مواجه شده‌اند.

\n\n

جهانبخش خواستار بازاریابی مناسب برای تولیدکنندگان مرغ شد و گفت: باید شرایط برای صادرات مرغ فراهم شود تا تولیدکنندگان این حوزه با مشکل مواجه نشوند.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر