جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: 38درصد آب در شبکه‌های توزیع استان بوشهر هدر می‌رود.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با وجود مشکلاتی که استان بوشهر در زمینه تامین آب دارد،  38 درصد آب در شبکه‌ها هدر می‌رود.\n\nمحمدحسن باستی افزود: فرسودگی شبکه‌های آب و وجود انشعابات غیرمجاز عوامل مهم هدر رفت آب در استان بوشهر است.\n\nوی گفت:  وزارت نیرو برای حل مشکل آب آشامیدنی در بوشهر، کنگان و عسلویه، مجوز خرید تضمینی 70 هزار مترمکعب آب را داده است و باید هر مترمکعب آب را پنج هزار و 540 تومان بخریم و آن را به قیمت 300 تومان بفروشیم.
کد خبر: ۲۱۹۲۷
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: 38درصد آب در شبکه‌های توزیع استان بوشهر هدر می‌رود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با وجود مشکلاتی که استان بوشهر در زمینه تامین آب دارد،  38 درصد آب در شبکه‌ها هدر می‌رود.

\n\n

محمدحسن باستی افزود: فرسودگی شبکه‌های آب و وجود انشعابات غیرمجاز عوامل مهم هدر رفت آب در استان بوشهر است.

\n\n

وی گفت:  وزارت نیرو برای حل مشکل آب آشامیدنی در بوشهر، کنگان و عسلویه، مجوز خرید تضمینی 70 هزار مترمکعب آب را داده است و باید هر مترمکعب آب را پنج هزار و 540 تومان بخریم و آن را به قیمت 300 تومان بفروشیم.

\n\n

باستی گفت: از فرمانداران خواسته ایم برای بهبود وضع آب، مشکلات مربوط به آب و انشعاب‌های غیرمجاز را با جدیت پیگیری  و شهرداری‌ها بر ساخت و ساز در مناطق مختلف نظارت کنند.

\n\n

92درصد منابع آب استان بوشهر خارج از این استان قرار دارد. فارس و کهگیلویه و بویراحمد همسایگان استان بوشهر و تامین کننده این میزان آب هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر