چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار سعدآباد از شتاب‌بخشی به پروژه‌های عمران شهری در سال جاری خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، ابوالقاسم شریفی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری سعدآباد اظهار داشت: این شهر از شهرهای باسابقه و دارای قدمت بسیار بالا است و برای ارائه خدمات به مردم در این شهر اهتمام می‌ورزیم.\n\nوی افزود: کیفیت بخشیدن به پروژه‌های عمران شهری از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیران شهری سعدآباد بوده و طی یک سال اخیر این مسئله مهم مورد تأکید و توجه ما قرار داشته است.
کد خبر: ۲۲۰۰۴
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۸

فکرشهر: شهردار سعدآباد از شتاب‌بخشی به پروژه‌های عمران شهری در سال جاری خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، ابوالقاسم شریفی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری سعدآباد اظهار داشت: این شهر از شهرهای باسابقه و دارای قدمت بسیار بالا است و برای ارائه خدمات به مردم در این شهر اهتمام می‌ورزیم.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به پروژه‌های عمران شهری از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیران شهری سعدآباد بوده و طی یک سال اخیر این مسئله مهم مورد تأکید و توجه ما قرار داشته است.

\n\n

شهردار سعدآباد خاطرنشان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده و برای تحقق شعار سال در شهرداری سعدآباد از آمادگی کامل برخورداریم.

\n\n

شریفی تصریح کرد: تشکیل کارگروه و کمیته اقتصاد مقاومتی امری لازم است که سبب می‌شود نسبت به عملی شدن شعار سال، اقدامات لازم و عملیاتی صورت گیرد.

\n\n

وی بیان کرد: تأمین به موقع منابع مالی و اعتباری پروژه‌های شهرداری سعدآباد از اساسی‌ترین اولویت‌های ماست و امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

\n\n

شهردار سعدآباد از توجه مسئولان ارشد استان بوشهر و شهرستان دشتستان در تأمین منابع مالی سعدآباد تقدیر کرد و گفت: استانداری و فرمانداری در تأمین اعتبارات عمرانی سعدآباد همکاری خوبی داشته‌اند و این مهم موجب تسریع در تکمیل پروژه‌ها شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر