جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حضور ۱۳ هزار و ۳۲۲ معتکف در ۲۲۱ مسجد این استان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی گفت: همزمان با فرا رسیدن ۱۳ رجب، زادروز خجسته و با سعادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و آغاز ایام البیض، ۱۸۳ مسجد در سراسر استان بوشهر، میزبان معتکفان شدند.\n\nوی با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف بیش از ۱۳ هزار نفر شرکت کرده‌اند بیان کرد: امسال ۱۳ هزار و ۳۲۲ نفر از مردم استان بوشهر در آئین اعتکاف شرکت کردند که رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل داشت.
کد خبر: ۲۲۰۴۳
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حضور ۱۳ هزار و ۳۲۲ معتکف در ۲۲۱ مسجد این استان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی گفت: همزمان با فرا رسیدن ۱۳ رجب، زادروز خجسته و با سعادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و آغاز ایام البیض، ۱۸۳ مسجد در سراسر استان بوشهر، میزبان معتکفان شدند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف بیش از ۱۳ هزار نفر شرکت کرده‌اند بیان کرد: امسال ۱۳ هزار و ۳۲۲ نفر از مردم استان بوشهر در آئین اعتکاف شرکت کردند که رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل داشت.

\n\n

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه ۷۰ درصد از معتکفین بوشهر را بانوان تشکیل می دهند،‌ گفت: بانوان نقش بسزایی در توسعه فرهنگ دینی نسل جوان دارند و به‌عنوان مادر جایگاه والایی در این زمینه دارند.

\n\n

رئیس ستاد اعتکاف استان بوشهر ادامه داد: فرهنگ اعتکاف در دهه اخیر رشد چشمگیری داشته است که البته با توجه به نقش فعالیت‌های دینی در تعالی و پیشرفت همه جانبه در سطوح مختلف جامعه نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولین است.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: تعداد مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف امسال با رشد ۴۰ درصدی از ۱۸۰ مسجد در سال گذشته به ۲۲۱ مسجد رسیده است.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر