جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده حوزه مقاومت کوثر سپاه شهرستان بوشهر گفت: جشنواره عفاف و حجاب با عنوان کیمیای تن شهریورماه در بوشهر برگزار می‌شود.به گزارش فکرشهر، آرزو شبل‌الحکمابوشهری در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بر آن شدیم تا جشنواره‌ای در خصوص عفاف و حجاب و در برای پیشگیری از گسترش بدحجابی با عنوان کیمیای تن برگزار کنیم.شبل‌الحکمابوشهری افزود: در این جشنواره پوشش‌های نوآوری شده اسلامی در دو رشته نمایش و طراحی در گروه‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال به عرصه رقابت گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۲۲۰۵
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: فرمانده حوزه مقاومت کوثر سپاه شهرستان بوشهر گفت: جشنواره عفاف و حجاب با عنوان کیمیای تن شهریورماه در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، آرزو شبل‌الحکمابوشهری در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بر آن شدیم تا جشنواره‌ای در خصوص عفاف و حجاب و در برای پیشگیری از گسترش بدحجابی با عنوان کیمیای تن برگزار کنیم.

شبل‌الحکمابوشهری افزود: در این جشنواره پوشش‌های نوآوری شده اسلامی در دو رشته نمایش و طراحی در گروه‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال به عرصه رقابت گذاشته می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت کوثر سپاه شهرستان بوشهر تصریح کرد: این طرح در واقع یک طرح فرهنگی اقتصادی است، زیرا هم می‌تواند در پویایی فرهنگ حجاب اسلامی موثر و هم راهبردی برای تولید و درآمدزایی و باروری اقتصاد شهر و کشورمان باشد.

وی خاطرنشان کرد: از تولیدکنندگان پوشاک برای شرکت در این جشنواره و رقابت تولیدات برتر خود با یکدیگر دعوت کرده‌ایم.

شبل‌الحکمابوشهری تصریح کرد: کارشناسان و داوران این جشنواره از اساتید مجرب دانشکده الزهراء(س) بوشهر بوده که همگی صاحب نظر، طراح، خیاط و مسلط بر کار کارشناسی و داوری در مسابقه هستند.

این مسئول یادآور شد: داوری اولیه در محل دبیرخانه جشنواره واقع در حوزه مقاومت کوثر انجام خواهد شد که در این مرحله کارهای قوی‌تر برای برپایی نمایشگاه در روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) بر روی مانکن قرار خواهد گرفت و داوری نهایی به محل نمایشگاه فرستاده می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت کوثر سپاه شهرستان بوشهر به زمان جمع‌آوری آثار در 25 تا 31 اردیبهشت ماه 93 اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره از 3 خرداد به شش خرداد 93 تمدید شد و تا آخر دهه کرامت نمایشگاهی از آثار برتر برپا خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار غرفه آثار برتر این جشنواره، غرفه‌هایی از چادر، مانتو، مقنعه و روسری با حضور تولیدکنندگان تهرانی برپا می‌شود که خود می‌تواند نقش بسزایی در ارائه و ترویج مدل‌های جدید، جذاب، نو و اسلامی با قیمت‌های مناسب داشت باشد.

خاطرنشان می‌شود شرایط کامل این جشنواره در سایت reyhaaneh.ir ثبت شده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات لازم را کسب کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر