شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم دیوان عالی آمریکا مبنی بر مصادره حدود دو میلیارد دلار از سرمایه مسدود شده ایران را دزدی خیابانی توصیف کرد و گفت: تمام احترام به دستگاه قضایی آمریکا از بین رفت.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در گفت و گو با نشریه نیویورکر در پاسخ به سوالی درباره‌ اظهارات باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا مبنی بر همکاری کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با واشنگتن علیه ایران گفت: خوب ،‌ من فکر می‌کنم که ترک عادت موجب مرض است.
کد خبر: ۲۲۰۹۱
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم دیوان عالی آمریکا مبنی بر مصادره حدود دو میلیارد دلار از سرمایه مسدود شده ایران را دزدی خیابانی توصیف کرد و گفت: تمام احترام به دستگاه قضایی آمریکا از بین رفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در گفت و گو با نشریه نیویورکر در پاسخ به سوالی درباره‌ اظهارات باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا مبنی بر همکاری کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با واشنگتن علیه ایران گفت: خوب ،‌ من فکر می‌کنم که ترک عادت موجب مرض است.

\n\n

ظریف در پاسخ به سوال دیگری درباره‌ی اظهارات اوباما که گفته بود برای جلوگیری از تشدید درگیری‌های منطقه‌ای باید با گروههای معقول تر در داخل ایران به گفت و گو پرداخت بیان کرد: خوب این چیزی است که من به آن اعتقاد ندارم از نظر من تقسیم بندی ایران به گروههای معقول و غیر معقول، نه درست است و نه اثر بخش و نه به کسی ارتباطی دارد. آمریکا پیش از این، این کار را امتحان کرده اما نتیجه در بر نداشته است.

\n\n

این خبر تکمیل می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر