سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از تولید ‌رادیو‌دارو ‌‌‌‌‌‌در فازهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر در نشست با رئیس و کارکنان بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای اظهار داشت: صنایع نوین هرچه قدر با افکار و زندگی مردم مرتبط باشد بدون شک بر زندگی مردم موثر است به گونه‌ای که امروز مردم به وجود متخصصان و دانشمندان هسته‌ای افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۱۲۳
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از تولید ‌رادیو‌دارو ‌‌‌‌‌‌در فازهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر در نشست با رئیس و کارکنان بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای اظهار داشت: صنایع نوین هرچه قدر با افکار و زندگی مردم مرتبط باشد بدون شک بر زندگی مردم موثر است به گونه‌ای که امروز مردم به وجود متخصصان و دانشمندان هسته‌ای افتخار می‌کنند.

\n\n

وی گفت: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه آموزش فنی و حرفه‌ای با سازمان انرژی اتمی در مدت ۴ سال ۸ هزار‌‌ نیروی مهارتی نیروگاه اتمی بوشهر تامین می‌شود.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر میزبان ۲ ظرفیت ملی در نیروگاه اتمی و پارس جنوبی است بیان کرد: در مجموعه فرهنگی دبیرستان سعادت به منظور تقویت پایگاه مردمی نیروگاه اتمی بوشهر یکی از غرفه‌های این مجموعه تاریخی به نیروگاه اتمی بوشهر اختصاص داده می‌شود.

\n\n

زرین‌فر با تاکید بر توسعه تکنولوژی و صنایع مدرن و دانش بنیان گفت: نیروگاه اتمی بوشهر می‌تواند به عنوان صنایع بالادستی تولید رادیو داروها در پزشکی هسته‌ای در استان بوشهر عمل کند که امیدواریم در این زمینه در فازهای بعدی نیروگاه اتمی با مشارکت بخش خصوصی فعال شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر