سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: نيروي انتظامي در بحث معيشت مردم اين شهرستان تا حد ممكن نهايت مدارا را داشته باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومي دفتر امام جمعه، حجت الاسلام سيدعبدالهادي ركني حسيني در ديدار با فرمانده جديد نيروي انتظامي اين شهرستان افزود: شهرستان گناوه با دارابودن موقعيت و ظرفيتهاي ويژه ازجمله گردشگري، تجارت و وابستگي مردم به دريا از شرايط منحصر بفردي برخوردار است كه بايد نگاه خاص و ويژه اي به آن شود.\n\n
کد خبر: ۲۲۱۳۰
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: نيروي انتظامي در بحث معيشت مردم اين شهرستان تا حد ممكن نهايت مدارا را داشته باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومي دفتر امام جمعه، حجت الاسلام سيدعبدالهادي ركني حسيني در ديدار با فرمانده جديد نيروي انتظامي اين شهرستان افزود: شهرستان گناوه با دارابودن موقعيت و ظرفيتهاي ويژه ازجمله گردشگري، تجارت و وابستگي مردم به دريا از شرايط منحصر بفردي برخوردار است كه بايد نگاه خاص و ويژه اي به آن شود.

\n\n

\n\n

وي با بيان اينكه نظم و امنيت زيرساخت توسعه همه جانبه است و نيروي انتظامي بايد در برخورد با مجرمان و كساني كه امنيت جان و مال مردم را به خطر مي اندازد بشدت برخورد كند، گفت: پليس دوست و از بطن مردم است و با برخورد محترمانه احساس امنيت و آرامش را به جامعه هديه دهد.

\n\n

امام جمعه گناوه با قدرداني از خدمات شبانه روزي نيروي انتظامي اين شهرستان افزود: اميدواريم فرماندهي جديد با حمايت شوراي تامين و تعامل مردم بتواند منشا خدمات فراوان براي اين منطقه باشد.

\n\n

فرمانده جديد انتظامي گناوه گفت: پليس همواره در كنار مردم است و در برقراري تامين امنيت و نظم در جامعه مجدانه تلاش مي كند.

\n\n

سرهنگ مرداني افزود: اميدوارم با رهمنودهاي امام جمعه و همكاري و تعامل خوب مسئولان و مردم شهرستان امنيت و آرامشي را كه درمنطقه برقرار است دوچندان افزايش دهيم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر