جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست مشترک شهرداری برازجان و شبکه ی بهداشت و درمان دشتستان مطرح شد:
فکرشهر: شهرداری برازجان و شبکه ی بهداشت و درمان دشتستان در نشستی، مشکلات و مسائل مشترک حوزه های کاری خود را بررسی نمودند...
کد خبر: ۲۲۲۵
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: شهرداری برازجان و شبکه ی بهداشت و درمان دشتستان در نشستی، مشکلات و مسائل مشترک حوزه های کاری خود را بررسی نمودند.

به گزارش فکرشهر، در این دیدار که با حضور مدیر بهداشت و محیط  شبکه بهداشت ، رییس اورژانس 115 و  معاون فرهنگی اجتماعی ، معاون فنی ، معاون اجرایی و خدمات شهری  و مشاور شهردار انجام شد، دکتر حاجیونی نقش شهرداری  را در حوزه سلامت شهروندان موثر و حیاتی دانست.

وی تاکید نمود: می بایست با آماده کردن فضاهای شهری، اورژانس و آتش نشانی را در افزایش سرعت عمل آن ها یاری نمود.

این مقام مسئول ابراز داشت: در خصوص امداد جاده ای رضایتمندی نسبی وجود دارد، ولی وجود 2 ایستگاه اورژانس در سطح شهر، ضروری است.

در این نشست، بهزاد احمدی فرد، معاون اجرایی و خدمات شهری با اشاره  به طرح ساماندهی بازار روز و پاکسازی محدوده ی  اطراف  بازارچه ماهی و میگو و همچنین بهسازی و جایگزینی نیروی انسانی بخش غسالخانه آرامستان فعلی، اذعان نمود: تمام توان خود را در خدمت رسانی به شهروندان عزیز بکار خواهیم بست.

 مهندس احمدی شهردار برازجان نیز با تاکید بر همگرایی بیشتر شهرداری و شبکه بهداشت ، خاطر نشان نمود: از مهمترین برنامه های شهرداری مکانیزه کردن سیستم خدمات شهری است که بزودی این مهم آغاز می گردد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری برازجان، وی در این رابطه گفت: با ارتقاي كيفيت خدمات ارائه شده به شهروندان، با افزايش استانداردهاي زيست محيطي و بهبود بهداشت شهري از طريق به كارگيري ماشين آلات و تجهيزات مدرن و پيشرفته ، ضمن كاهش هزينه هاي غير متعارف ، به عنوان خدمتي ماندگار و با هدف جلب رضايت مندي شهروندان بشمار می رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر