سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان بیان کرد: یکی از دغدغه های مهم ما در این شهرستان بیکاری جوانان است طوری که میزان بیکاری در این شهرستان از میانگین استان بوشهر...
کد خبر: ۲۲۲۸
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: بر اساس مدیریت برنامه ای کارها و طرح های اساسی و مهم شهرستان را پیش می بریم و نگاه ما در خدمت رسانی به مردم عدالت محوری است.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در جمع مردم روستای نظرآقا افزود: وظیفه همه مسوولان نظام این است که تمهیداتی را فراهم کنند تا مردم در امنیت، آسایش و آرامش زندگی کنند.

وی اضافه کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی همواره خادمان نظام کوشش می کنند تا به بهترین نحو ممکن به مردم خدمتگزاری کنند.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: امروز این شهرستان بر اساس شاخص های امنیتی دارای شرایط مطلوبی است و همواره این شرایط و وضعیت رو به بهبودی و ارتقا است.

زارع گفت: در بحث سلامت نیز دولت کارهای خوبی را در شهرستان انجام داده است و امروز خوشحالیم که با گذشت چند روز از برگزاری طرح سلامت شاهد موفقیت این طرح در شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: اجرای طرح سلامت در بیمارستان های دولتی با کیفیت خوب و با کمترین هزینه ها از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید است.

فرماندار دشتستان بیان کرد: یکی از دغدغه های مهم ما در این شهرستان بیکاری جوانان است طوری که میزان بیکاری در این شهرستان از میانگین استان بوشهر بالا تر است.

دکتر زارع افزود: کوشش خواهیم کرد که با اجرای سیاست های عمومی دولت و ارائه راهکارهای مناسب زمینه اشتغال بیشتر جوانان این شهرستان را فراهم آوریم.

زارع یادآور شد: دولت یازدهم در چند ماه اخیر موفق شده است نه تنها تورم را کنترل کند بلکه باعث کاهش مناسب این تورم شده است.

وی اظهار داشت: دشتستان ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف بویژه کشاروزی دارد و با برنامه ریزی های لازم و میان مدت حداکثر پنج ساله در حوزه های مختلف بویژه بخش کشاورزی، رقم بیکاری دشتستان را تک رقمی کنیم.

زارع ادامه دارد: از هفته آینده گروهی از حوزه وزارت کشاورزی به شهرستان دشتستان می آیند و مباشرانی برای خرید خرمای مانده کشاورزان مشخص و از اول خرداد براساس نرخ توافقی همه خرماهای کشاروزان شهرستان خریداری می شود.

بر اساس این گزارش، فرماندار دشتستان تاکید کرد: در اجرای طرح ها، طرح های اولویت دار و اساسی مردم در شهرستان دشتستان در راس برنامه های کاری است.

وی گفت: کوشش خواهیم کرد بر اساس اولویت بندی، یک مدیریت راهبردی، برنامه مدون و به شکل اساسی مشکلات مردم خوب دشتستان را برطرف کنیم.

زارع یادآورشد : همچنین کوشش خواهیم کرد در محدوده دشتستان اعتبارات سال جاری را برای تکمیل و فعال کردن پروژه های نیمه تمام و اولویت دار اختصاص دهیم تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری آنها در شهرستان باشیم.

وی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام، بهسازی خطوط انتقال آب شرب و احداث کانال های دوم آبیاری کشاورزی به روستا جزء برنامه ها و اولویت های کاری در روستای نظرآقا خواهد بود.

در این نشست با حضور مسوولان، مسائل و مشکلات روستا نیز مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه از پروژه های عمرانی نیمه تمام روستا نیز بازدید به عمل آمد.

همچنین از ساختمان مکتب قرآن روستای نظرآقا که بر اثر زلزله سال گذشته تخریب و آسیب دیده بود نیز بازدید به عمل آمد و راهکارهای لازم برای بازسازی آن ارائه شد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر