سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به محدودیت اعمال شده برای ورود کالاهای ملوانی یا ته لنجی در شهرهای ساحلی استان بوشهر انتقاد کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، عبدالکریم جمیری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس اظهارکرد: متاسفانه محدودیت اعمال شده برای ورود کالاهای ملوانی یا ته لنجی زندگی مردم را دچار مشکل جدی کرده و این سوال را به وجود آورده که آیا وظیفه دولت صرفا ایجاد محدودیت است و چه کسی باید درزندگی مردم گشایش ایجاد کند.
کد خبر: ۲۲۲۹۴
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به محدودیت اعمال شده برای ورود کالاهای ملوانی یا ته لنجی در شهرهای ساحلی استان بوشهر انتقاد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، عبدالکریم جمیری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس اظهارکرد: متاسفانه محدودیت اعمال شده برای ورود کالاهای ملوانی یا ته لنجی زندگی مردم را دچار مشکل جدی کرده و این سوال را به وجود آورده که آیا وظیفه دولت صرفا ایجاد محدودیت است و چه کسی باید درزندگی مردم گشایش ایجاد کند.

\n\n

وی با بیان اینکه تنها راه معیشت مردم منطقه به شکل مستقیم و غیر مستقیم از طریق دریا است خواستار چاره اندیشی مسئولان مربوطه در این زمینه شد.

\n\n

جمیری با تاکید بر اینکه فرهنگیان و معلمان نباید به عنوان مصرف‌کننده تلقی شوند یاد آور شد: معلمان، تربیت انسان را برای تولید علم که مقدمه ثروت و قدرت است به عهده دارند. اما معلمی که به واسطه کمبودهای فراوان احساس عزت و کرامت نکند و به کارش عشق نورزد نمی‌تواند انسانی متعهد، متخصص، نفوذ ناپذیر ، مستقل و در یک کلام انسانی انقلابی در برابر استکبار را تربیت کند.

\n\n

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه معلمان ابزار بهره برداری در جبهه‌بندی‌های سیاسی نیستند گفت: امیدواریم با مدیریت قابل و حمایت مالی شایسته جایگاه رفیع آموزش و پرورش بیش از پیش ارتقاء یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر