چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اعتماد به آمریکا نشان از فضاهت سیاسی است.\n\n‌به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر اظهار داشت: اتصال و اتکال سپاه به خدا و معنویات باعث شده است تا مشکلات سد راه برنامه‌های آن نشده و سپاه روز به روز به سمت تعالی و رشد حرکت کند.
کد خبر: ۲۲۳۲۶
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اعتماد به آمریکا نشان از فضاهت سیاسی است.

\n\n

‌به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر اظهار داشت: اتصال و اتکال سپاه به خدا و معنویات باعث شده است تا مشکلات سد راه برنامه‌های آن نشده و سپاه روز به روز به سمت تعالی و رشد حرکت کند.

\n\n

وی با اشاره به تلاش طراحان سیاسی استکباری برای تدوین نظم نوین و تسلط بر مراکز قدرت جهانی و چپاول ثروت‌های بین‌المللی، اضافه کرد: ایران تنها نقطه اتکای مخالف آنها است و علم اسلام انقلابی را به دست گرفته است.

\n\n

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند علم اسلام انقلابی را بر زمین بیاندازد، بیان کرد: دشمن برای انداختن این علم به دنبال از بین بردن اسلام و همچنین اجرای پروژه ایران هراسی است.

\n\n

وی به طراحی اسلام‌های دروغین توسط استکبار اشاره کرد و ادامه داد: هدف استکبار از ایجاد داعش و گروه‌های اسلامی، نابود کردن خط مقاومت ست و می‌خواهند کشورهایی با حاکمیت داعش و گروه‌های تکفیری را در ایران، عراق، سوریه و لبنان ایجاد کنند.

\n\n

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه برجام برای کنترل ایران در دانش هسته‌ای بود، تصریح کرد: در برجام تعداد انگشت‌شماری امتیاز به ما دادند تا بتوانند امتیازهای بسیار زیادی را در پسابرجام از ما بگیرند.

\n\n

وی، اعتماد به آمریکا را غیرعقلانی دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد به آمریکا نشان از فضاهت سیاسی و مخالفت با عقلانیت سیاسی است و نیاز است که در این زمینه هوشیار باشیم.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد: آمریکا یک ریال دارایی‌های ایران را به ما پس نخواهد داد و از همه ابزار خود برای نابودی اسلام انقلابی استفاده خواهد کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر