چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بازارچه خیریه با هدف کمک به نیازمندان با همت دانشجویان رشته مددکاری اجتماعی در برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۵۲
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۹

به گزارش فکرشهر، این بازارچه یکروزه به کمک خیرین و دانشجویان رشته مددکاری اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی برازجان به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز مددکار برپا شد.

http://img7.irna.ir/1393/13930224/81164061/81164061-5695530.jpg

 

دانشجویان در این بازارچه محصولات تولیدی و خدماتی خود را به فروش رساندند همه سود و درآمد حاصل از فروش این محصولات رابه خانواده های بی بضاعت ونیازمند اهدا کردند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی برازجان گفت: بیشتر دست اندرکاران این نمایشگاه دانشجویان رشته مددکاری این دانشگاه هستند که برای اولین بار نسبت به راه اندازی این بازارچه اقدام کردند.

الهام حیدرپور بیان کرد: همه سود و عواید حاصل از فروش اجناس داخل این بازارچه به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی برای کمک به خانواده های نیازمند واریز و هزینه خواهد شد.

ایشان بیان کرد: امروز دانشجویان رشته مددکاری برازجان توانمندی ها، تولیدات و دستاوردهای تولیدی و خدماتی خود را توانسته اند به نمایش و به معرض فروش بگذارند و کار عام المنفعه ای را انجام دهند.

مسوول برگزاری این نمایشگاه گفت: دانشجویان رشته مددکاری این کار را معرفی رشته خود می دانند.

وی بیان کرد: رشته مددکاری دانشگاه جامع علمی وکاربردی بهزیستی دشتستان از سال 90 راه اندازی شد و امروز نزدیک به 70 دانشجو در این رشته مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر