چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه ی بوشهرخواستار شد:
فکرشهر: صفایی بوشهری27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات را یادآور شد و گفت: جهان کنونی جهان ارتباطات است و در عرصه فضای مجازی لازم است برنامه ریزی دقیق خط دفاع مقدس ...
کد خبر: ۲۲۸۲
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: اقتصاد ایران به خاطر اسراف بیش از حد در حال ضربه خوردن است و باید فرهنگ صرفه جویی در بین مردم نهادینه شود.

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: یکی از آموزه های مهم اسلام، بهینه مصرف کردن است واسلام اسراف را حرام دانسته است.

وی یادآورشد: مقدار مصرفی که جامعه ایران دارد چندین برابر یک کشور با چند برابر جمعیت کشور ماست.

امام جمعه بوشهر با بیان این که اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری نیز تکیه بر مصرف بهینه دارد اضافه کرد: تکیه برتوان داخلی، اقتصاد مقاومتی و بی اعتمادی به سردمداران جهان سلطه از کدهایی است که رهبری بیش از یکسال است بر توجه به آن تاکید دارد.

صفایی بوشهری گفت: مسوولان و دست اندرکاران سیاست نظام باید راهی که ولی فقیه به ما نشان می دهد را مراعات کنند.

وی افزود: اگر به ظرفیت های داخلی خود توجه کنیم کشورهای استکباری هیچ غلطی نمی توانند کنند.

امام جمعه بوشهرادامه داد: نگاه جهان سلطه در مواجهه با کشورها مبنای برد - برد نیست و حتی اگر در میز مذاکره هم بنشینند در اندیشه فریب و گرفتن حداکثر امتیاز هستند.

صفایی بوشهری27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات را یادآور شد و گفت: جهان کنونی جهان ارتباطات است و در عرصه فضای مجازی لازم است برنامه ریزی دقیق خط دفاع مقدس ترسیم شود تا جلوی تهاجم گسترده گرفته شود. 

وی 28 اردیبهشت ماه روز موزه را گرامی داشت و افزود: موزه شناسنامه تاریخی تمدن یک ملت است که باید به این مقوله بیشتر توجه شود.

امام جمعه بوشهر با قدردانی ازمعتکفین و برگزار کنندگان این آیین معنوی گفت: این امر بیانگر این است که فرهنگ در ایران اسلامی فرهنگ دینی است .

وی یادآورشد: فضای حاکم بر استان بوشهربا حضور روحانیت معظم توام با وحدت و همدلی است که این مهم فرصت خوبی برای پیشرفت است.

امام جمعه بوشهر افزود: جان مردم استان بوشهر در راه خدمت به رهبری است و در این مسیر یک قدم هم عقب نمی نشینیم.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر