چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت الاسلام موسوی نژاد جوابیه ای به نامه دسته جمعی مردم جزیره خارگ صادر کرد.به گزارش فکرشهر،  هفته ی  گذشته جمعی از مردم جزیره خارگ استان بوشهر در نامه ای به نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی رفع برخی از مشکلات خود، نظیر وضعیت ایاب و ذهاب و اسناد مالکیت منازل مسکونی را خواستار شده بودند. سید مهدی موسوی نژاد جوابیه ای به این نامه که متن آن در رسانه ها نیز منتشر شده بود، صادرکرد.متن جوابیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم
کد خبر: ۲۳۳۱
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: حجت الاسلام موسوی نژاد جوابیه ای به نامه دسته جمعی مردم جزیره خارگ صادر کرد.

به گزارش فکرشهر،  هفته ی  گذشته جمعی از مردم جزیره خارگ استان بوشهر در نامه ای به نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی رفع برخی از مشکلات خود، نظیر وضعیت ایاب و ذهاب و اسناد مالکیت منازل مسکونی را خواستار شده بودند. سید مهدی موسوی نژاد جوابیه ای به این نامه که متن آن در رسانه ها نیز منتشر شده بود، صادرکرد.

متن جوابیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مقاوم و سرافراز جزیره خارگ، برادران وخواهران مؤمن هم استانی

مرقومه پر از محبت و عاطفه ی شما مردم بزرگ و نستوه جزیره پایداری و ایستادگی، خارگ قهرمان به دست اینجانب رسید و از آلام و دردهای فراوانی که ناشی از مشکلات و تبعیض های روا داشته شده به شما مردم شهیدپرور است به شدت متأثر گردیدم. لذا از این همه بی عدالتی شگفت زده و متعجب شدم؛ چرا که سالهاست علیرغم ایمان، شجاعت، همراهی و ولایتمداری مردم دریادل جنوب کشور، در پرداختن به رفع مشکلات آن ها و تخصیص اعتبارات لازم در راستای سازندگی این مناطق زرخیر، امساک و خساست صورت گرفته و مسئولان اجرایی در سطح ملی و استانی آن گونه که شایسته بوده نتوانسته اند پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

با توجه به اینکه بارها خود شاهد پیگیری های مستمر و تلاش های مجدّانه نماینده محترم شما در مجلس و وزارتخانه های مختلف در جهت رفع دغدغه ها و کاستی های موجود در حوزه انتخابیه شان بوده ام، لذا با عنایت به همه ی مسائل ذکر شده حقیر نیز به عنوان خادم و نماینده تمامی ملت ایران خصوصاً مردم شریف استان بوشهر با محوریت جناب آقای جمیری و همکاری مجمع نمایندگان محترم و مدیریت ارشد استان از هیچ کوششی در جهت رفع بی عدالتی و نابرابری دریغ نخواهم کرد و با علم و اطلاع از معضلات موجود در نامه شما بی شک اقدام جدی در جهت انتقال غریو رسایتان به مسئولان خواهیم نمود.

 

من الله التوفیق و علیه التکلان

سیدمهدی موسوی نژاد

نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر