سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
به گزارش فکرشهر، در این آیین عادل دهدشتی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی دشتستان معرفی شد و از زحمات ابراهیم مهتدی تقدیر به عمل آمد؛ همچنین عبدالحمید کریم آزاد حکم...
کد خبر: ۲۳۳۵
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: معاونین جدید فرمانداری دشتستان بعد از ظهر امروز، یک شنبه، 28 اردیبهشت ماه در نشست شورای اداری این شهرستان رسما معرفی شدند.

در این نشست محمدحسن پرآور، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، محمدباقر سعادت، مشاور ارشد امور اجتماعی استاندار و سردار حسین کارگر، مسئول بنیاد غدیر استان بوشهر حضور داشتند.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: این نامگذاری قطعا وظایف ما را سنگین تر می کند و من انتظار دارم برای تحقق این اهداف، همه ی مدیران شهرستان در سال جاری بر اساس مدیریت برنامه ای و بر اساس اهداف از پیش تعیین شده ی دولت و دستگاه های اجرایی خود با نظم و انضباط اجتماعی همواره فعال و کوشا باشند.

[[{"fid":"1727","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":786,"width":800,"class":"media-element file-default"}}]]

دکتر ارسلان زارع افزود: از جمله مدیرانی که می توانند فرماندار شهرستان را کمک کنند، معاونین ایشان می باشند.

وی ضمن قدردانی از معاونین قبلی برای معاونین جدید موفقیت آرزو نمود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در ادوار گذشته اقدامات خوبی در دشتستان صورت گرفته ولی استحقاق و توقع مردم بیش از این چیزی است که انجام شده است.

محمد حسن پرآور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: مردم دین خود را ادا کرده اند و بر ما مسئولین است که به وظایف خود عمل نماییم.

وی با اشاره به عزم ملی و نیاز به همکاری همه ی قوا جهت رسیدن به اهداف و تحقق اقتصاد و فرهنگ، ابراز داشت: مدیریت جهادی نیز به این معناست که ما از افراط و تفریط پرهیز کنیم و اعتدال را سرپیشه ی خودمان قرار دهیم.

[[{"fid":"1728","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":624,"width":800,"class":"media-element file-default"}}]]

پرآور  به اجرایی شدن نظام تحول سلامت در کشور نیز اشاره کرد و گفت: عزم دولت جزم است که تمام توان خود را در راستای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی به اجرا برساند.

وی با اشاره به این که تاکید بر این از نیروهای جوان و پرسنل وزارت کشور برای مسئولیت ها استفاده شود، معاونین جدید را معرفی نمود و برای معاونین قبلی آرزوی موفقیت نمود.

امام جمعه ی برازجان نیز با برشمردن برخی ویژگی های مدیریتی پیامبر اعظم گفت: امیدوارم همه ی ما و همه ی مدیران ما درس مدیریت را اولیاء الله فرا بگیریم.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: دشتستان شهرستان بزرگش است و مدیران آن باید همت مضاعف و کار مضاعف داشته باشند تا انشاالله شهرستان به شایستگی های خود برسد.

ابراهیم مهتدی نیز در این آیین گفت: هر آغازی پایانی دارد و حوزه ی سیاسی، امنیتی و اجتماعی حوزه ی بسیار حساس و پرکاری می باشد.

وی با تشکر از شورای تامین شهرستان دشتستان، برخی فعالیت های خود در این حوزه را نیز مطرح نمود.

[[{"fid":"1729","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":535,"width":800,"class":"media-element file-default"}}]]

کوروش دهقان نیز اظهار داشت: توسعه ی عمرانی باید مقدمه ی توسعه ی فرهنگی و دین مردم باشد؛ اگر بیشترین توسعه ی عمرانی برای مردم فراهم شود ولی مردم به تعالی اخلاقی نرسند، ما کاری برایشان انجام نداده ایم.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در پنج سال حضورش به عنوان معاون عمرانی فرمانداری دشتستان گفت: گزارش کامل اقدامات صورت گرفته گرفته در اختیار سایت ها ونشریات قرار میگیرد و مردم می توانند آن ها را آنجا مطالعه کنند.

معاون سیاسی و امنیتی جدید دشتستان در این نشست اظهار داشت: مسئولیت در جمهوری اسلامی یک ودیعه ی الهی و یک امانت است، لذا خود مردم بهترین ارزیاب، تحلیل گر و قاضی در مورد عملکرد خدمتگزاران خود می باشند.

عادل دهدشتی با بیان این که همیشه افتخار می کنم که یک دشتستانی هستم، ادامه داد: من آرزو می کنم با همراهی همه ی مسئولین در راه خدمتگزاری ایم مردم شریف موفق باشیم.

وی ابراز داشت: معاونتی که بر دوش بنده گذاشته شده دارای دو پسوند سیاسی و اجتماعی است.

[[{"fid":"1730","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":757,"width":800,"style":"font-size: 13.333333969116211px; line-height: 20.006305694580078px;","class":"media-element file-default"}}]]

دهدشتی ادامه داد: شق اول داستان که همیشه مورد بحث و دقت نظر بوده و شق دوم داستان، داشتن رویکرد اجتماعی و فرهنگی نسبت به موضوعات مختلف از جمله موضوعات امنیتی است.

وی با اشاره به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز، افزود: یک نکته ی کلیدی در این کار، درگیر کردن مردم و سپردن امور خصوصا در موضوعات اجتماعی و امنیتی به دست آنان است.

دهدشتی اضافه کرد: کار وقتی توسط خود مردم و برای مردم انجام شود، به طور یقین تاثیر گذاری بیشتری دارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: حضور مردم در ان جی اوها برای بهبود وضعیت امنیتی در کنار مسئولین مربوطه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی از ابراهیم مهتدی و کوروش دهقان نیز بابت تلاش هایشان قدردانی نمود.

مهندس عبدالحمید کریم آزاد نیز در این آیین گفت: امیدوارم با اندک تجربه ای که در سال های قبل کسب نموده ام بتوانم با برنامه ریزی مدون و تعیین اولویت ها پیش از گذشته در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و راستای توسعه ی همه جانبه ی شهرستان گام برداریم.

[[{"fid":"1731","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":744,"width":800,"class":"media-element file-default"}}]]

معاون برنامه ریزی و عمرانی جدید فرمانداری دشتستان نی زبا اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام مفظم رهبری اظهار امیدواری کرد: با اتکا به خداوند متعال و با تلاش و همدلی همه ی مدیران دستگاه های اداری بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

شهردار برازجان نیز به نمایندگی از شهرداران دشتستان از معاونان سابق قدر دانی نمود و خطاب به معاون سیاسی اجتماعی جدید فرمانداری دشتستان گفت: آقای دهدشتی باید بداند که این شهرستان پیپیدگی خاص سیاسی، امنیتی و اجتماعی دارد و انشاالله بتوانند در کنار فرماندار محترم این حوزه را اداره کنند.

[[{"fid":"1732","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":721,"width":800,"style":"line-height: 1.538em;","class":"media-element file-default"}}]]

ماشاالله احمدی همراهی شهرداران شهرستان با مهندس کریم آزاد را نیز مطرح نمود و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کاووسی نیز به نمایندگی از شوراهای اسلامی دشتستان حمایت خود از معاونین جدید را اعلام نموده و برای معاونان قبلی نیز آرزوی موفقیت نمود.

به گزارش فکرشهر، در این آیین عادل دهدشتی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی دشتستان معرفی شد و از زحمات ابراهیم مهتدی تقدیر به عمل آمد؛ همچنین عبدالحمید کریم آزاد حکم معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان را دریافت نمود و جایگزین کوروش دهقان گردید.

[[{"fid":"1733","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":475,"width":800,"class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"1734","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"1735","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"1736","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":455,"width":800,"class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"1737","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default"}}]]

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر