دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: اجرای موسیقی ناسالم و غیراسلامی در همایش‌ها اشکال دارد و مسئولان باید در برپایی همایش‌ها به مسایل شرعی و دینی نیز توجه لازم را داشته باشند...
کد خبر: ۲۶۶۴
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: اجرای موسیقی ناسالم و غیراسلامی در همایش‌ها اشکال دارد و مسئولان باید در برپایی همایش‌ها به مسایل شرعی و دینی نیز توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه  شهر برازجان با گرامیداشت روز پاسدار، اظهار داشت: پاسداران عزیز ایران اسلامی همواره در تداوم راه حضرت امام حسین(ع) حرکت کرده اند  و بخشی از موفقیت های حاصله نظام  مقدس جمهوری اسلامی توسط پاسداران حاصل شده است.

وی با تبریک روز جانباز افزود:باید در این روز از جانبازان عزیز که هشت سال جانانه جنگیدند به خوبی تجلیل و تکریم کرد.

مصلح  هفته بدون دخانیات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: دخانیات از عوامل اساسی مرگ و میر انسان‌هاست و بر اساس آمار موجود سالانه 5 میلیون نفر در جهان بر اثر مصرف دخانیات جان خود را از دست می‌دهند.

وی با اشاره به فرار رسیدن  14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گقت: برنامه‌های این روز باید با شکوه هر چه تمامتر در شهرها و روستاها برگزار شود.

مصلح ادامه داد: با توجه به اینکه امتحانات دانش آموزان رو به اتمام است آموزش و پرورش باید برای پر کردن   اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی لازم صورت دهد.

امام جمعه برازجان همچنین با تاکید بر لزوم برگزاری همایش‌های باکیفیت و سالم اظهار داشت: اجرای موسیقی ناسالم و غیراسلامی در همایش‌ها اشکال دارد و مسئولان باید در برپایی همایش‌ها به مسایل شرعی و دینی نیز توجه لازم را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر