سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بر اثر آتش گرفتن علف های خشک اطراف جاده اهرم کلمه شعله های آتش تا روی جاده زبانه می کشید واگر تلاش آتش نشانان کلمه ای نبود حادثه ای غمناکی شکل می گرفت . و چرا گاه های زیادی براثر آتش سوزی ازبین می رفت .
کد خبر: ۲۶۷۴
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

به گزارش فکرشهر، سخنم با مسئولین منابع طبیعی استان است .عزیزان مسئول  هر روز و هر شب آتش  را در سرمایه های ملی ما مشاهده می کنیم که بخش اعظمی از چرا گاه ها  را ازبین میبرند. لازم به ذکر است اغلب این آتش سوزیها یا بر اثر عوامل طبیعی  و غیر طبیعی است .

ایا تا به حال به عوامل غیر طبیعی آن که 80 درصد  عاملان آن به صورت عمدی چنین کارهای را هر ساله به صورت مکرر  انجام میدهدند  فکری کرده اید ؟وعاملان این کار مجازات شده اند؟

امیدوارم این آخرین آتش سوزی دیار مان باشد که چرا چشم امید دامدار بیچاره به همین علف های خشکی است ک خداوند با بارش باران برایشان مقدر نموده است .زیرا با ازبین رفتن دامداری همه ما ضرر خواهیم دید

امیدواریم به مانند محیط بانان در جنوب کشور  که با تلاش از موجودات وحشی صیانت می کنند جنگلبانان نیز از سرمایه های زمین  بیشتر حفاطت کرده تا شاهد این گونه موارد نباشیم البته به کمک من و شما که جنکلبانان افتخاری هستیم.....

 

منبع: آوای پارسیان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر