جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی روستای طلحه گفت: آمبولانس مرکز بهداشتی درمانی روستای طلحه نزدیک به شش ماه است که راننده ندارد.
کد خبر: ۲۶۷۹
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

به گزارش فکرشهر، حمید یوسفیان فر در گفتگو با دیارمهر اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توسط اعضای شورا و دهیاری، مشکل نبود پزشک عمومی در مرکز بهداشتی درمانی طلحه حل شده است و پزشک در این مرکز مستقر شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای طلحه ادامه داد: با توجه به اینکه مرکز بهداشتی درمانی طلحه بالغ بر 5 هزار جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد تجهیز این مرکز همواره از خواسته های اصلی شورای اسلامی روستای طلحه به شمار می رود.

یوسفیان فر تصریح کرد: در حال حاضر مشکل اصلی درمانگاه طلحه نبود راننده برای آمبولانس این مرکز است که انتظار می رود با همکاری و مساعدت مسئولان بهداشت شهرستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی این مشکل نیز برطرف شود.

 

وی با بیان اینکه مرکزبهداشتی درمانی طلحه نزدیک به شش ماه بدون راننده مانده است، ادامه داد: با توجه به مسافت طولانی بین روستای طلحه و بیمارستانهای اطراف، فعال شدن آمبولانس مرکز بهداشتی درمانی طلحه از طریق جذب یک راننده در دستور کار جدی شورا قرار دارد.

(عکس: آرشیو، اهدا آمبولانس به مرکز بهداشتی درمانی طلحه با حضور فرماندار دشتستان)

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر