چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات استان بوشهر عادلانه در شهرستان‌ها توزیع شود.
کد خبر: ۲۶۸۳
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد در جمع طلاب و روحانیون استان بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات شهرستان دشتستان از مهمترین موضوعاتی است که توسط مدیران شهرستان و به ویژه فرماندار شهرستان به خوبی پیگیری می‌شود و ما نیز تلاش داریم تا آنجایی که می‌توانیم برای رفع این مشکلات تلاش کنیم.

وی با اشاره به ارائه 84 پیشنهاد بودجه ای در لایحه بودجه سال 92 توسط نماینده دشتستان، اضافه کرد: این مهم برای نخستین بار صورت گرفت و 82 پیشنهاد کارشناسی شده نیز در جریان بررسی لایحه بودجه سال 93 کل کشور برای توسعه امور در سطح ملی، استانی و شهرستانی ارائه کردیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تخصیص غیرعادلانه بودجه و اعتبارات به شهرستان‌ها یکی از مهمترین تحقیق و تفحص‌های ارئه شده بود که تحقیق و تفحصی که من از استانداری بوشهر مطرح کردم باعث انتقاد برخی از افراد شد.

وی با اشاره به وسعت و جمعیت بالای شهرستان دشتستان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان بوشهر، اضافه کرد: تخصیص اعتبارات به صورت سلیقه‌ای انجام می‌شود و باید شاهد تغییر در این رویه باشیم تا شهرستان‌هایی مانند دشتستان به هدف مورد نظر خود دست یابد.

تلاش برای بهبود وضعیت خرما و نخلداران در استان بوشهر

موسوی‌نژاد با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تشکیل فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور بیان داشت: این فراکسیون بر اساس نیازی که احساس کردیم تشکیل شد و با توجه به موضوع خرما، فراکسیون نخل و خرما را نیز تشکیل داریم.

وی به وضعیت نامناسب خرما در شهرستان دشتستان و استان بوشهر اشاره کرد و افزود: موضوع خرما در فراکسیون نخل و خرما بررسی شد و پیگیری های خوبی در این زمینه صورت گرفت.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای احداث سد دالکی و بهره برداری از سد رئیسعلی دلواری خبر داد و گفت: در زمینه بهداشت و درمان و بهبود وضعیت خرما و احداث پتروشیمی نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت.

وی همچنین به تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی کانال‌های پایین دستی سد رئیسعلی دلواری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از پروژه‌های ملی که با جدیت پیگیر آن بودیم نیز احداث سد دالکی بود که نقش بسیار مهمی در توسعه کشاورزی استان بوشهر داشت.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر