پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: هفته محیط زیست سال 1393 به نشانه مقابله با گرمایش زمین و با شعار « صدایتان را بالا ببرید نه سطح دریاها را» از 16 لغایت 22 خرداد ماه می باشد و هر ساله برنامه هایی...
کد خبر: ۲۶۸۵
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: ستاد برگزاری هفته محیط زیست در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر،  ستاد برگزاری هفته محیط زیست در استان بوشهر با هدف هماهنگی در اجرای مراسمات و برنامه های هفته محیط زیست با حضور مدیر کل و مسئولین ستادی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد .

 دکتر حسین دلشب مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بر شمردن سیاست ها و برنامه های تدوین شده در سازمان حفاظت محیط زیست کشور بر لزوم برگزاری هرچه بهتر برنامه ها ، با هدف افزایش سطح فرهنگ زیست محیطی شهروندان تاکید نمود.

در این نشست  ریز برنامه ها و همچنین چگونگی و نحوه ی اجرای سیاست های هفته ی محیط زیست در استان بوشهر مورد بحث و تبادل نظر اعضاء ستاد قرار گرفت.

[[{"fid":"2017","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":345,"width":569,"class":"media-element file-default"}}]]

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، هفته محیط زیست سال 1393 به نشانه مقابله با گرمایش زمین و با شعار « صدایتان را بالا ببرید نه سطح دریاها را»  از 16 لغایت 22 خرداد ماه می باشد و هر ساله برنامه هایی توسط سازمان حفاظت محیط زیست جهت ارتقاء سطح آگاهی و فرهنگ عموم مردم در مورد مسائل محیط زیست به اجرا گذاشته می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر