پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در دشتستان کشف و پاکسازی شد.به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای مقابله با مواد مخدر، اظهار داشت: نیروی انتظامی امسال جدی‌تر از همیشه در راستای مقابله به قاچاقچیان برنامه‌های و طرح‌های مختلف عملیاتی خود را اجرا می‌کند.وی اضافه کرد: از همه ظرفیت ها استفاده می‌کنیم و همه توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا فضا را برای قاچاقچیان نا امن کنیم و برخورد با خرده‌فروشان و عمده‌فروشان در دستور کار پلیس است.
کد خبر: ۲۷۲۵
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در دشتستان کشف و پاکسازی شد.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای مقابله با مواد مخدر، اظهار داشت: نیروی انتظامی امسال جدی‌تر از همیشه در راستای مقابله به قاچاقچیان برنامه‌های و طرح‌های مختلف عملیاتی خود را اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: از همه ظرفیت ها استفاده می‌کنیم و همه توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا فضا را برای قاچاقچیان نا امن کنیم و برخورد با خرده‌فروشان و عمده‌فروشان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به عملیات پلیس برای مقابله با قاچاقچیان در شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: با تلاش پلیس نیروی انتظامی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در دشتستان کشف و پاکسازی شد.

وی به تشریح این عملیات پرداخت و افزود: پلیس در یک عملیات به خانه‌ای که محل نگهداری مواد مخدر قاچاقچیان در یکی از محلات قدیمی شهر برازجان بود مراجعه و آن را پاکسازی کردند.

عباس زاده با بیان اینکه این صاحب خانه قدیمی سال‌ها پیش فوت شده است، اضافه کرد: قاچاقچیان و معتادان از این خانه به عنوان محل مصرف و نگهداری مواد مخدر استفاده می‌کردند که با تلاش پلیس پاکسازی شد.

وی در ادامه از دستگیری دو نفر قاچاقچی در این عملیات خبر داد و اضافه کرد: 95 بسته یک گرمی تریاک و 79 گرم شیشه نیز در این عملیات کشف و ضبط شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر