پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به دلیل تخلفات مختلف یک مطب مامایی، خدمات سونوگرافی و درمان نازایی در بوشهر توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی پلمپ شد.به گزارش فکرشهر، با توجه به وقوع تخلفات گسترده و انجام اقدامات غیرقانونی در یک واحد دفتر کار مامایی، ضمن تذکر کتبی به مامای مربوطه، دفتر کار وی تعطیل شد.پس از بازدید سرزده تیم نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مطب مذکور و مشاهده تخلفات متعدد، موضوع در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه به صورت فوری مطرح و طبق مصوبه این کمیسیون، دفتر کار مامایی مذکور توسط معاونت درمان دانشگاه با همکاری سازمان نظام پزشکی تعطیل شد.
کد خبر: ۲۷۶۵
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: به دلیل تخلفات مختلف یک مطب مامایی، خدمات سونوگرافی و درمان نازایی در بوشهر توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی پلمپ شد.

به گزارش فکرشهر، با توجه به وقوع تخلفات گسترده و انجام اقدامات غیرقانونی در یک واحد دفتر کار مامایی، ضمن تذکر کتبی به مامای مربوطه، دفتر کار وی تعطیل شد.

پس از بازدید سرزده تیم نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مطب مذکور و مشاهده تخلفات متعدد، موضوع در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه به صورت فوری مطرح و طبق مصوبه این کمیسیون، دفتر کار مامایی مذکور توسط معاونت درمان دانشگاه با همکاری سازمان نظام پزشکی تعطیل شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از شهروندان به ویژه مادران باردار درخواست کرده برای انجام سونوگرافی، درمان نازایی، زایمان و انجام سقط قانونی به متخصصان مربوطه، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مجاز مراجعه کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر