سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مردم و مسئولان شهری، اداره راهنمایی و رانندگی آبپخش افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۱۵
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۱

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، رئیس شورای اسلامی آبپخش در آیین راه‌اندازی اداره راهنمایی و رانندگی آبپخش، اظهار داشت: آبپخش از شهرهای بزرگ و مهم در استان بوشهر و شهرستان دشتستان است و باید برای توسعه این شهر اهتمام ورزیم.
مصطفی رضایی افزود: ایجاد پروژه‌های عمرانی و توسعه مبلمان شهری در این شهر در دستور کار است و شورای اسلامی شهر در کنار شهرداری است.

وی اضافه کرد: ساماندهی ترافیک در شهر آبپخش از اولویت‌های این شهر است و راه‌اندازی این اداره در واقع به منظور ساماندهی ترافیک انجام شده است.

رضایی گفت: این اداره هم‌اکنون در ساختمان متعلق به شهرداری در جوار پارک خلیج فارس مستقر شده که به زودی شاهد تجهیز این اداره نیز خواهیم بود.

شهردار آبپخش نیز از نصب تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی در سه ماه آینده در آبپخش خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با کارشناسان امور ترافیک، جانمایی محل‌های نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی انجام شده و پس از تأیید پلیس راهور طی سه ماه آینده تعدادی از اماکن شهر به علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی مجهز خواهد شد.

حسین عباسی افزود: مدیریت راهنمایی و رانندگی دشتستان همکاری بسیار خوبی با شورای اسلامی و شهرداری آبپخش داشته و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر