جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان خبر داد:
به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع افزود: بخش عمده ای از ظرفیت های اجتماعی ما جوانان هستند و سیاست های عمومی دولت نیز بر این است که برنامه ریزی لازم برای ایجاد زمینه مشارکت بیشتر جوانان...
کد خبر: ۲۸۲۵
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: حمایت از سازمان های مردم نهاد باعث افزایش روحیه خودباوری و اعتماد بنفس جوانان برای شرکت در فعالیت های اجتماعی و حضور مفید در جامعه می شود.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع افزود: بخش عمده ای از ظرفیت های اجتماعی ما جوانان هستند و سیاست های عمومی دولت نیز بر این است که برنامه ریزی لازم برای ایجاد زمینه مشارکت بیشتر جوانان در فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، علمی و مدیریتی جامعه فراهم شود.

وی اضافه کرد: تشکیل سازمان های مردم نهاد با مجوزهای قانونی و ورود به عرصه فعالیت های اجتماعی توسط دولت حمایت خواهد شد.

دکتر زارع ابراز داشت: با تدوین آیین نامه هایی، آسیب شناسی لازم انجام شده و برای حل مشکلات موجود در مسیر فعالیت این سازمان ها تلاش می شود.

فرماندار دشتستان گفت: نماینده ای از میان این سمن ها برای شرکت در شورای اداری شهرستان انتخاب و معرفی می گردد.

وی اظهار داشت: در هفته جوان، دستگاه های مرتبط فعالیت ها و برنامه های خود را منسجم، مفید و پربار کنند.

دکتر زارع همچنین از برگزاری همایشی با حضور جمع کثیری از جوانان شهرستان و تجلیل از نخبگان این قشر در هفته جوان خبر داد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان استان بوشهر نیز گفت: سازمان های مردم نهاد (سمن ها) و انجمن های غیردولتی، غیرسیاسی و غیر تجاری هستند که باید در رشته و حوزه خاصی فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: شهرداری ها و دهیاری ها باید بیشتر از هر ارگانی در حمایت و ترغیب این سازمان ها تلاش کنند.

زحمتکش گفت: سازمان ورزش و جوانان آمادگی کامل دارد برای ثبت سمن ها متناسب با نیاز شهرستان ها و تخصصی بودن نوع فعالیت آنها همکاری نماید.

حاجیانی، رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان نیز گفت: بحث جوانان و برنامه ریزی برای آن ها آن قدر مهم است که اگر تعلل و قصور شود، دشمن زودتر از ما وارد شده و برای جوانان برنامه ریزی می کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پرتال فرمانداری دشتستان، رییس اداره آموزش و پرورش دشتستان نیز اظهار داشت: برنامه و طرح برای جوانان باید متناسب با ویژگی های خاص گروه هدف و سمن ها باشد و نوع فعالیت آن ها ساماندهی شود.

سید حسن لواسانی فرد اضافه کرد: باید فرایند محور، برای سمن ها و جوانان برنامه های مفید داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر