جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: با اجرایی شدن بخشی از قانون جامع ایثارگران، جانبازان 15درصد به بالا می توانند وام خرید مسکن با کارمزد چهاردرصد تا سقف 400 میلیون ریال دریافت می کنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام ابراهیم تشکری روز جمعه در بازدید استاندار بوشهر از جانباز 65 درصد بوشهر افزود: هم اکنون پنج هزار و817 جانباز دارای پرونده ایثارگری در استان بوشهرزیرپوشش بنیاد شهید و امورایثارگران استان بوشهر هستند.
کد خبر: ۲۸۶۳
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: با اجرایی شدن بخشی از قانون جامع ایثارگران، جانبازان 15درصد به بالا می توانند وام خرید مسکن با کارمزد چهاردرصد تا سقف 400 میلیون ریال دریافت می کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام ابراهیم تشکری روز جمعه در بازدید استاندار بوشهر از جانباز 65 درصد بوشهر افزود: هم اکنون پنج هزار و817 جانباز دارای پرونده ایثارگری در استان بوشهرزیرپوشش بنیاد شهید و امورایثارگران استان بوشهر هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 60 نفر جانباز70 درصد، دو هزار و 179نفربالا ی 25 درصد و سه هزار و 638 نفر جانباز زیر 25 درصد هستند که خدمات گوناگون آموزشی، بیمه ای، رفاهی، تحصیلاتی ومعیشتی دریافت می کنند.

تشکری اضافه کرد: نشر فرهنگ ایثار، شهادت و خدمات رسانی به جامعه ایثارگر دو رکن مهم در بنیاد شهید است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهرافزود: دشمنان نمی خواهند فرهنگ ایثار و شهادت رشد کند زیرا از این فرهنگ ضربه های بسیاری خورده اند.

تشکری با اشاره به اجرایی شدن قانون جامع ایثارگران گفت: اکنون به لحاظ محدودیت در اعتبارات تمام مفاد این قانون قابل اجرا نیست ولی تلاش شده که بخشی ازاین قانون اجرا شود.

وی بیان کرد: : میزان دریافت وام مسکن در شهرها 400و در روستاها 200 میلیون ریال با کارمزد چهاردرصد است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر