جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
 فکرشهر: طوفان به همراه گرد و غبار عصر جمعه تهران و حومه آن را درنوردید.به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، آسمان تهران هم اکنون به دلیل وزش شدید طوفان غبارآلود شده است .سرعت طوفان به حدی بود که باعث شکسته شدن شاخه درختان و پرت شدن اجسام از پشت بام و بالکن منازل به سطح خیابان شد.پس از شروع طوفان امدادگران اورژانس و آتش نشانی به حالت آماده باش در آمدند.شدت طوفان به حدی بود که حرکت خودروها در سطح خیابان را با اختلال روبرو کرد.در حال حاضر 120 ایستگاه آتش نشانی در حالت آماده باش هستند.
کد خبر: ۲۸۶۹
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

 فکرشهر: طوفان به همراه گرد و غبار عصر جمعه تهران و حومه آن را درنوردید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، آسمان تهران هم اکنون به دلیل وزش شدید طوفان غبارآلود شده است .

سرعت طوفان به حدی بود که باعث شکسته شدن شاخه درختان و پرت شدن اجسام از پشت بام و بالکن منازل به سطح خیابان شد.

پس از شروع طوفان امدادگران اورژانس و آتش نشانی به حالت آماده باش در آمدند.

شدت طوفان به حدی بود که حرکت خودروها در سطح خیابان را با اختلال روبرو کرد.

در حال حاضر 120 ایستگاه آتش نشانی در حالت آماده باش هستند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی به شهروندان توصیه کرد از رفتن به فضاهای باز به خصوص پشت بام منازل خودداری کرده و در صورت وقوع حادثه  بلافاصله موضوع را به سازمان آتش نشانی اطلاع دهند.


سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نیروهای امدادی سه استان تهران، البرز و قزوین در پی هشدار وقوع طوفان به حالت آماده باش درآمدند.
حسین درخشان اظهار داشت: در پی اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان در استان های تهران، البرز و قزوین تیم های امدادی این سه استان به حالت آماده باش کامل درآمدند.

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می کنیم از ترددهای غیرمجاز در حاشیه خیابان ها، زیر تابلوهای برق، درختان، داربست ها و نماهای ساختمان های در حال ساخت خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر