سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ محمدرضا اوستاد خبر داد:
فکرشهر: رییس زندان برازجان می گوید چون این ساختمان خارج از محدوده ی شهری قرار دارد، از دریافت خدمات شهری محروم هستند.محمدرضا اوستاد افزود: ما به صورت هفتگی و به طور میانگین 5 هزار بازدید کننده داریم...
کد خبر: ۲۸۷۴
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: رییس زندان برازجان می گوید چون این ساختمان خارج از محدوده ی شهری قرار دارد، از دریافت خدمات شهری محروم  هستند.

محمدرضا اوستاد در گفت و گو با فکرشهر افزود: ما به صورت هفتگی و به طور میانگین 5 هزار بازدید کننده داریم.

وی توضیح داد: به ازای هر زندانی با 4 نفر مستقیم و با 16 نفر به صورت غیر مستقیم مرتبطیم و به دلیل بعد مسافت از شهر، مجبوریم خدمات مورد نیازمان را از روستاهای اطراف بگیریم که جوابگوی نیازهای ما نیست.

اوستاد اظهار داشت: نیازهای خود را از روستاهای اطراف برآورده می کنیم و در واقع خدمات دریافتی ما روستایی است که باید با خدمات شهری جایگزین شود.

وی ابراز داشت: با زیباسازی فضای زندان و بندها و کار فرهنگی تلاش کردیم محیطی ایجاد شود تا تخلفات و آسیب های اجتماعی درون بندها کاهش یافته و زندانی برای بازگشت به جامعه آماده شود.

اوستاد افزود: همچنین یک سالن ورزشی نیز برای زندانیان و پرسنل ایجاد کرده ایم که در ساعاتی جداگانه از آن استفاده می کنند.

رییس زندان برازجان پیرامون برخی مشکلات این نهاد و ملاقات کنندگان زندانیان نیز گفت: خانواده هایی که برای ملاقات مراجعه می کنند به دلیل بعد مسافت با مشکلات و انواع آسیب ها دست و پنجه نرم می کنند.

وی ادامه داد: برای رفع این مساله نامه نگاری هایی با سازمان اتوبوس رانی انجام دادیم تا همینطور که دانشکده ی کشاورزی برازجان را پوشش می دهد، خط اتوبوس رانی در اختیار زندان ها نیز قرار بگیرد؛ به خصوص در روزهای چهارشنبه که حجم ملاقات کننده های ما بالاست؛ ولی تا کنون انجام نشده است.

اوستاد از احداث یک پارک محله ای در فضای خروجی زندان با کمک یک خیر نیز خبر داد و گفت: این پارک که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته برای رفاه حال خانواده های زندانیان و فرزندانشان و ملاقات کننده هاست که ممکن است ساعت ها آن جا معطل شوند.

به گزارش فکرشهر، این مسئول آسفالت مسیر زندان و دفع زباله ها به شکل بهداشتی با کمک شهرداری برازجان را نیز خواستار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر