پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: رییس هیات فوتبال استان بوشهر پیش از نیز با فشار بر روی مسئولین شهرستانی یوسف اطمینان را به دلیل حمایت از داوران دشتستان و ...
کد خبر: ۲۸۷۵
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: روز جمعه 16 خردادماه، خبری جالب و در نوع خود عجیب بر روی سایت هیات فوتبال استان بوشهر قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر، روز جمعه، 16 خردادماه، محمد نجفی، رییس هیات فوتبال استان بوشهر طی نامه ای نصراله جاهدین محمدی، رییس کمیته داوران هیات فوتبال شهرستان دشتستان را از این سمت و همه ی فعالیت های عرصه داوری در استان برکنار کرد.

از آن جا که جاهدین عضو هیات رییسه کمیته داوران استان بوشهر نیز می باشد به نظر این حکم برای آن سمت مناسب می باشد اما حکم لغو ریاست کمیته داوران دشتستان عجیب به نظر می رسد.

طبق قانون و اساسنامه هیات فوتبال استان بوشهر و فدراسیون برای لغو حکم ریاست کمیته داوران شهرستان باید از طریق ریاست هیات فوتبال شهرستان مربوطه اقدام گردد و این کار رییس هیات فوتبال استان غیرقانونی محسوب می گردد.

به نظر می رسد این اقدام عجولانه و غیرقانونی محمد نجفی به دلیل حمایت نصراله جاهدین محمدی از داوران دشتستانی، مبنی بر حضور داوران این شهرستان در تست داوری کشور می باشد.

مسئول کمیته داوران دشتستان پیش از این چندین بار طی نامه هایی اعتراض خود را به عملکرد عبدالمجید مشایخ، رییس کمیته داوران استان بوشهر اعلام داشته بود.

به گزارش فکرشهر، در حالی نجفی عوامل عقب ماندگی و عدم توسعه یافتگی داوری استان را جاهدین محمدی معرفی کرده است که تنها یک ماه از امضای حکم او توسط خود رییس هیات فوتبال استان می گذرد.

البته این اولین بار نیست که محمد نجفی به دلیل حمایت مسئولین دشتستان از داوران این شهرستان، این گونه تصمیماتی می گیرد.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر پیش از نیز با فشار بر روی مسئولین شهرستانی یوسف اطمینان را به دلیل حمایت از داوران دشتستان و اعتراض به عملکرد مشایخ، رییس کمیته داوران استان از سمت ریاست کمیته داوران شهرستان دشتستان برکنار کرده بود.

در آن زمان نیز اطمینان با اعتراض به عملکرد داوری در سطح استان و جمع آوری امضای بیش از 100 نفر از داوران استان بوشهر از شهرستان های مختلف خواستار برکناری یا کناره گیری عبدالمجید مشایخ از ریاست کمیته داوران استان شده بود.

لازم به ذکر است نامه ی اعتراضی و امضای داوران به عملکرد مشایخ در اختیار فکرشهر قرار دارد اما به رسم امانت داری فعلا از انتشار آن معذوریم.

گفتگوی فکرشهر با نصراله جاهدین محمدی و دلایل برکناری و این اقدام نجفی به همراه مکاتبات وی با هیات فوتبال فردا، شنبه 17 خردادماه بر روی این پایگاه خبری تحلیلی قرار خواهد گرفت.

[[{"fid":"2123","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":520,"width":513,"class":"media-element file-default"}}]]

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر