سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: 130 ویژه برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته جوان دراستان بوشهر برگزار می شود.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حبیب الله زحمت کش روز یکشنبه افزود: برنامه های هفته جوان امسال با اولویت احیای گفت وگوهای جوانان با مسوولان، مدیران و واگذاری برنامه ها به سازمان های مردم نهاد و تشکل های غیر دولتی است.وی اظهار کرد: در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان نیز جشنواره جهادگران اقتصاد جوان استان بوشهر با هدف تقدیر از جوانان مبتکر، مخترع و کارآفرین این استان با حضور مسوولان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۳۸
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: 130 ویژه برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته جوان دراستان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حبیب الله زحمت کش روز یکشنبه افزود: برنامه های هفته جوان امسال با اولویت احیای گفت وگوهای جوانان با مسوولان، مدیران و واگذاری برنامه ها به سازمان های مردم نهاد و تشکل های غیر دولتی است.

وی اظهار کرد: در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان نیز جشنواره جهادگران اقتصاد جوان استان بوشهر با هدف تقدیر از جوانان مبتکر، مخترع و کارآفرین این استان با حضور مسوولان برگزار می شود.

زحمت کش ادامه داد: برگزاری نشست جوان و مدیریت جهادی، ارایه خدمات مشاوره ژنتیک برای زوج های جوان به صورت رایگان، برگزاری تریبون آزاد، مراسم تقدیر از جوانان معلول موفق و نخبه درعرصه فرهنگی و ورزشی بخشی از برنامه های هفته جوان است.

وی اضافه کرد: همچنین بازدید مسوولان جوان دستگاه های اجرایی از مراکز معلولان و سالمندان در سطح استان، افتتاح کارگاه آموزشی زوج های جوان طوبی در شهرستان دشتستان، طرح آموزشی پیشگیری از ایدز با عنوان نگذارید ایدز به شما گل بزند و عضوگیری همه کتابخانه های استان بوشهر از دیگر برنامه های هفته جوان است.

زحمت کش یادآورشد: تامین فضای لازم برای نشست های دوره ای سازمان های مردم نهاد در کتابخانه های استان، بازدید و عضویت رایگان تشکل های غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد از کتابخانه های عمومی استان هم در هفته جوان در دستور کار است.

در این آیین جوانان استان بوشهر به شهدای استان با اهدای شاخه های گل ادای احترام کردند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر