پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باید زیرساخت ها و پروژه های بهداشتی و درمانی مبتنی بر جمعیت و نیازهای استان بوشهر ایجاد شود...
کد خبر: ۲۹۷۹
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باید زیرساخت ها و پروژه های بهداشتی و درمانی مبتنی بر جمعیت و نیازهای استان بوشهر ایجاد شود.

به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری صبح سه شنبه در بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اظهار داشت: زیرساخت های خدمات بهداشتی و درمانی استان باید متناسب با جمعیت و استانداردهای لازم توسعه یابند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه ایجاد فضای بهداشت و درمان توسط متخصصان  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر شناسایی و به دولت معرفی شوند و ما هم قطعا متناسب با نیازهای استان از بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد.

دکتر سالاری در بازدید از پروژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، افزود: پیش بینی اعتباری برای احداث این پروژه 20 میلیارد تومان برآورد شده و تاکنون مبلغ 3 میلیارد 600 میلیون تومان توسط وزارت نفت پرداخت گردیده که با جدیت در تسریع احداث این پروژه و سایر پروژه های مر تبط با نفت برای تحقق اعتبارات آنها پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، علیرضا رئیسی نیز در این بازدید اظهار داشت: پروژه آمفی تئاتر و سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هم با مساحت 2 هزار 200 متر مربع هم اکنون 29 درصد پیشرفت فیزیکی و 15 درصد پیشرفت ریالی داشته است و برای تکمیل این پروژه یک میلیارد توان کسری اعتبار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر افزود: مجتمع کلاس ها سایت پردیس نیز از دیگر پروژه های عمرانی این دانشگاه بوده، که شامل کلاس های آموزشی، سالن های تدریس، سالن کنفرانس است.

وی تصریح کرد: هم اکنون این پروژه 37 درصد پیشرفت فیزیکی و 15 درصد پیشرفت ریالی داشته و برای تکمیل 1.7 میلیارد توان کسری اعتبار دارد.

رئیسی عنوان کرد: با به بهره برداری رساندن مجتمع کلاس ها، سالن آمفی تئاتر و دانشکده دندانپزشکی سطح زیربنای کل فضاهای آموزشی داشنگاه علوم پزشکی استان از 14 هزار 500 متر مربع به 33 هزار 500 متر مربع افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر