جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ پس از 6 ماه بلاتکلیفی؛
فکرشهر: پس از 6 ماه از زمان آغاز به کار رییس جدید هیات فوتبال، طی حکمی از طرف محمود سمنانی، دبیر جدید هیات فوتبال شهرستان دشتستان معرفی گردید.
کد خبر: ۳۰۰۷
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: پس از 6 ماه از زمان آغاز به کار رییس جدید هیات فوتبال، طی حکمی از طرف محمود سمنانی، دبیر جدید هیات فوتبال شهرستان دشتستان معرفی گردید.

به گزارش فکرشهر، عصر سه شنبه، 20 خردادماه، مراسم معارفه دبیر جدید هیات فوتبال شهرستان دشتستان در محل این هیات برگزار شد.

در این مراسم عبدالله اشرف، طی حکمی از طرف محمود سمنانی به سمت دبیر هیات فوتبال شهرستان دشتستان منصوب گردید.

عبدالله اشرف، دبیر جدید هیات فوتبال دشتستان در گفتگو با فکرشهر پیرامون برنامه های خود گفت: دوست داریم از خرد جمعی و پیشکسوتان برای اعتلای ورزش شهر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اولویت برنامه های کاری بنده تقویت روحیه ی جوانمردی، اخلاق و صمیمیت در فوتبال است.

اشرف اضافه کرد: قصد داریم نشاط را در ورزش ایجاد کرده و برای سلامتی جوانان کارهایی انجام دهیم.

دبیر جدید هیات فوتبال دشتستان گفت: برای شروع می خواهم هر کسی را که به هر نحوی از هیات فوتبال رفته و ناراحت است را برگردانم تا ناراحتی بین افراد وجود نداشته باشد.

عبدالله اشرف در پایان گفت: در حال تدوین برنامه ای برای احیای باشگاه ها خصوصا باشگاه های قدیمی و فوتبال محلات هستیم و می خواهیم با عیادت از مربیان پیشکسوت و سالمند کارهای فرهنگی را آغاز نماییم.  

عبدالله اشرف، فوتبالیست پیشکسوت دشتستانی است که در تیم های عقاب، توحید، مقاومت و برق به بازی پرداخته است.

وی همچنین دارای مدرک مربیگری درجه B است و سابقه ی ریاست کمیته جوانان و حسابداری هیات فوتبال دشتستان را در کارنامه دارد.

لازم به ذکر است حسن عباسی نیز به عنوان رییس جدید کمیته داوران شهرستان دشتستان به هیات استان معرفی گردیده و طی چند روز آینده کار خود را آغاز خواهد نمود.

[[{"fid":"2195","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":754,"width":700,"class":"media-element file-default"}}]]

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر