دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۲۵۱
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: مصطفی سالاری در نشست مدیران ستادی استانداری بوشهر اظهار داشت: اولویت مهم ما رضایت مردم از عملکرد مدیران دولت است لذا همه مدیران همت خود را به کار گیرند تا رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی بیان کرد: کارهای انجام شده دولت در استان را همه مردم می‌دانند هر چند معتقد هستم که باید به شیوه بهترین عملکرد دولت را بیان کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: نقد خوب است اگر نقد نشویم پیشرفت نمی‌کنیم لذا اگر منتقدی نداشته باشیم یعنی اینکه کاری انجام نشده است.

سالاری خاطرنشان کرد: در مدت فعالیت در استان، پاسخگوی مشکلات مردم بوده و رابطه خوبی هم با ایشان داشتیم و در این زمینه دغدغه‌ای نداریم و در برخی موارد هم اصلا باج نمی‌دهیم.
وی با اشاره به جایگاه مهم و تاثیرگذار استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: استانداری وظیفه برنامه‌ریزی، نظارت و هدایت امور در بخش‌های مختلف را دارد اگر در این زمینه کار خوبی شود مردم خود آثار عملکرد را مشاهده خواهند کرد.

استاندار بوشهر تأکید کرد: از مدیران استان انتظار داریم نظم و انضباط در تمام حوزه‌ها تشدید کنند و سلیقه‌ای و فاقد ضابطه عمل نکنند.

سالاری با بیان اینکه پاسخگویی به مردم در اولویت کار ما قرار دارد، گفت: انتظار داریم مدیران کاری که می‌خواهند انجام دهند در کوتاه ترین زمان و با خوشرویی در ارتباط با مردم انجام دهند.

وی با بیان اینکه مدیران ستادی استانداری با شورای رفاه استانداری همکاری لازم را داشته باشند، گفت: اینکه در مورد اطلاع‌رسانی خوب عمل نشده درست است اما در این زمینه هیچ یک از مدیران خوب عمل نکردند لذا انتظار داریم مدیران در این زمینه فعال شده و از عملکرد حوزه کاری خود دفاع کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: به دنبال این نیستیم که به مردم آمار دروغ بگوییم اما در زمینه بودجه در سالهای 94 و 95 نسبت به سال 92 بودجه استان 3 برابر شده است، تا پایان سال 3 بزرگراه در استان افتتاح می‌شود ضمن اینکه تعداد تخت بیمارستانی به 1400 تخت رسیده و 700 تخت جدید هم اخیرا عملیات اجرایی آن آغار شده است اینها بخشی از عملکرد دولت در استان است.

سالاری ادامه داد: در حوزه گردشگری با اقداماتی که در زمینه دهکده‌های گردشگری در استان انجام شده می‌توان گفت بهترین کاری که انجام دادیم در زمینه گردشگری بوده چرا که مسیر اشتغال و قطب گردشگری دریایی برای استان را به دنبال خواهد داشت.

وی در مورد موضوع منطقه آزاد بوشهر هم گفت: وظیفه خود در موضوع منطقه آزاد را به خوبی در دولت انجام دادیم و اکنون این طرح در مجلس و در نوبت صحن علنی است.

استاندار بوشهر با اشاره با تلاش و همت رئیس جمهور در سه سال گذشته اظهار داشت: رئیس جمهور در قبال مردم کشور آبروی خود را گذاشته و محکم ایستاده است اما موانع سختی در مسیر کار چه در داخل چه در خارج وجود دارد، افراد بی انصافی مقابل دولت ایستاده‌اند اما دولت همچنان جایگاه خوب خود را در بین مردم حفظ کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر