پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۳۱۸
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: منوچهر متکی معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب سخنران مراسم روز ۹ دی در بوشهر است.

به گزارش فکرشهر، نصرالله شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به خلق حماسه ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸، این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است و رهبر معظم انقلاب نیز بر بزرگداشت این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه مراسم متعددی هر ساله در سطح کشور برای بزرگداشت روز ۹ دی برگزار می‌شود، ادامه داد: روز پنجشنبه ۹ دی‌ماه مراسم باشکوهی با حضور گسترده مردم در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم ۹ دی بوشهر از ساعت ۱۰ صبح در مصلی بوشهر، بیان کرد: منوچهر متکی معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب سخنران مراسم روز ۹ دی در بوشهر است.

فتنه سال ۸۸ آسیب جدی به کشور وارد کرد

وی خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز با همکاری مسئولان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم و برنامه‌های ۹ دی انجام شده است.

شفیعی اضافه کرد: در جریان فتنه سال ۸۸ آسیب جدی به کشور وارد شد و هجمه‌های بزرگی بر علیه نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفت که حضور گسترده مردم در روز ۹ دی پاسخ بزرگی به این اقدمات بود.

وی با اشاره به اینکه عاشورا و قیام امام حسین دارای قداست بالایی در بین مردم است، افزود: فتنه‌گران در عاشورای سال ۸۸ حرمت‌شکنی کردند و با همراهی معاندین و ضد انقلاب و برخی خارج‌نشین‌ها و همچنین فریب‌خوردگان داخلی لطماتی را به کشور وارد کردند که به این زودی‌ها قابل جبران نیست.

۹ دی توطئه دشمنان را خنثی کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه فتنه ۸۸ جلوی خیلی از فرصت‌ها را گرفت و صدماتی به کشور وارد کرد، گفت: این فتنه باعث شد تا چشم طمع دشمنان نسبت به این کشور باز شود.

وی ادامه داد: روز ۹ دی مردم با حضور گسترده خود بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و باعث شدند تا این فتنه که خطرات زیادی را شکل داده بود، فروکش کند.

شفیعی به اهمیت بالای برگزاری مراسم ۹ دی اشاره کرد و افزود: مردم بصیر، ولایت‌مدار، آگاه و زمان‌شناس در یک موقعیت حساس وارد عمل شدند و فتنه را خاموش کردند.

وی اضافه کرد: با حضور مردم در روز ۹ دی‌ماه، کشور بار دیگر مسیر خودش قرار گرفت و اگر این حضور مردم نبود و غفلتی صورت می‌گرفت و مردم وارد میدان نمی‌شدند، فتنه‌گران توطئه را ادامه می‌دادند و مسلما خساراتی به کشور وارد می‌شد که قابل جبران نبود.

مردم بوشهر در صحنه حضور دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: برای تجلیل از این حماسه‌آفرینی‌ها، مردم مسلمان و آگاه و بصیر استان بوشهر هر ساله به میدان می‌آیند تا به جهانیان اثبات کنند که همیشه در صحنه حضور دارند.

وی خاطرشنان کرد: مردم استان بوشهر بار دیگر در صحنه حضور خواهند یافت تا ثابت کنند که لبیک‌گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و تا پای جان خود از این نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

شفیعی ادامه داد: علاوه بر برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دیماه در نقاط مختلف استان برنامه‌های فرهنگی و هنری و نشست‌های بصیرتی با همکاری و تلاش نهادهای مردمی و انقلابی برگزار خواهد شد که امیدواریم همچون گذشته شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر