چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در آیینی با حضور مردم؛
فکرشهر: مراسم معارفه نادر آزاده به عنوان رییس دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس با حضور مردم و برخی مسوولین شهرستان برگزار شد...
کد خبر: ۳۰۶۶۲
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۵

فکرشهر: مراسم معارفه رییس دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت.

به گزارش فکرشهر، مراسم معارفه نادر آزاده به عنوان رییس دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس با حضور مردم و برخی مسوولین شهرستان برگزار شد.

محمدباقر سعادت ضمن خوش آمد به میهمانان گفت: ابتدا باید از زحمات آقای سلیمی فرد که پیش از این مسوولیت دفتر را بر عهده داشتند تشکر نمایم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ابتدا اساس کار خود را بر مشورت گذاشته ام و برای امور دفتر و نمایندگی از مشورت دوستان و اطرافیان بهره می برم که این مشاوره ها شامل انتخاب رییس دفتر نیز بوده است.

سعادت افزود: سال هاست که آقای آزاده را می شناسم و با رویکرد و مدیریت وی آشنایی داشته و پس از مشورت های فراوان این انتصاب انجام شده است.

وی اضافه کرد: پس از این که ادامه همکاری با جناب سلیمی فرد به دلیل موافقت نکردن قوه قضاییه با انتقال او محقق نشد، با نادر آزاده وارد مذاکره شده و به توافق رسیدم و از این پس کلیه امور دفتر نماینده در شهرستان بر عهده ایشان می باشد.

سعادت در پایان یادآور شد: دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی متعلق به همه مردم شهرستان از هر قشر و جناحی می باشد و برای انجام امورات خود می توانند به آن جا مرجعه نمایند.

محمد آقایان حسینی، مشاور امور جوانان فرماندار که به عنوان نماینده فرماندار دشتستان در این مراسم حضور داشت، گفت: آقای آزاده از مدیران لایق و باتجربه شهرستان می باشد.

وی افزود: مدیریت های پیشین ایشان در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان شهرستان دشتستان نشان از لیاقت دارد و در سمت جدید نیز منشا خیر و برکت خواهند بود.

دکترآقایان حسینی اضافه کرد: تعامل سازنده میان دولت و نماینده مردم دشتستان موجب توان افزایی برای پیشبرد منافع شهرستان شده و ثمره این همکاری، آغاز و یا تکمیل پروژه های خرد و کلانی است که مردم از برکات آن بهره مند شده اند.

مشاور جوان فرمانداری دشتستان حسن انتخاب مسئول دفتر قبلی و فعلی نماینده دشتستان را به سعادت تبریک گفت و اظهار داشت: آقای سلیمی فرد جوانی متدین، پر انرژی و مردم دار بودند که در این مدت علی رغم حل نشدن مساله انتقال ایشان به دفتر نماینده محترم، به جد پیگیر مسایل و مطالبات مردمی بودند و آقای آزاده نیز، هم به جهت توانمندی اداری و مدیریت قوی هستند و هم به جهت مردم داری و فعالیت های اجتماعی کارنامه درخشانی دارند.

وی افزود: هر کس برای مردم قدمی بردارد و گره ای از مشکلات مردم باز کند قابل تقدیر و ستایش است و آنچه ما از آقای آزاده سراغ داریم مؤید همین شیوه و همین راه است.

آقایان حسینی در پایان با تاکید به عقلانیت حاکم بر کشور به انتخابات مجلس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم باید ثمره انتخاب و حضورشان پای صندوق های رأی را ببینند و لذا همه باید به رای مردم احترام بگذاریم و به دنبال تحقق خواست مردم باشیم.

رییس دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکرم از این که افتخاری دست داد تا بار دیگر در خدمت مردم شریف دشتستان باشم.

نادر آزاده ادامه داد: دفتر نماینده دشتستان پیگیر مطالبات مردم با هر گرایش سیاسی است و آمادگی پذیرش نقد از طرف منتقدین را دارد و با کمال میل استقبال می کند اما نقد منصفانه که مشکلی را حل کند نه نقد مغرضانه که فقط برای تخریب عنوان می شود و اطمینان داشته باشید که به نقدهای مغرضانه هیچ ترتیب اثری داده نخواهد شد.

وی افزود: با همراهی و همکاری مردم و با حمایت از جناب سعادت و برنامه های ایشان و همچنین همراهی با دولت اصلاحات و دولت اعتدال که این دو در یک راستا هستند، خواهید داشت، کارهای مهمی به پیش ببریم.

در پایان مراسم از زحمات علی اصغر سلیمی فرد تقدیر به عمل آمده و حکم ریاست دفتر، توسط محمدباقر سعادت به نادر آزاده اهدا گردید. 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر