پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تصادفات جاده ای استان در صبح پنج شنبه منجر به 2 کشته و 9 مجروح شد. این حوادث شامل برخورد تراکتور با کامیون و پژو پارس در جاده ساحلی دیر و همچنین واژگونی پراید در نزدیکی شهر کاکی بود...
کد خبر: ۳۰۷۷
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: تصادفات جاده ای استان در صبح پنج شنبه منجر به 2 کشته و 9 مجروح شد.

به گزارش فکرشهر، حادثه نخست ساعت 4:7 دقیقه بامداد در نزدیکی کاکی و حادثه بعدی نیز 6 ساعت بعد در جاده ساحلی دیّر رخ داد.

واژگونی پراید 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

مسئول ستاد هدایت عملیات و بحران مرکز فوریت های پزشکی استان از واژگونی یکدستگاه سواری پراید در محور کاکی- کنگان خبر داد.

سید مجید حسینی افزود: ساعت 4:07 دقیقه امروز یکدستگاه سواری پراید در کیلومتر 6 محور کاکی - کنگان واژگون شد که با حضور نیروهای اورژانس های جاده ای کاکی مشخص شد 6 سرنشین آن مجروح شدند.

وی افزود: دو نفر از آنها در خودرو گرفتار شده بودند که پس از رها سازی توسط آتش نشانی، توسط نیروهای اورژانس  تحت اقدامات اولیه درمانی نظیر جلوگیری از خون ریزی و آتل بندی، به بیمارستان خورموج منتقل شدند. 

به گفته وی، بیشتر آسیب های این حادثه از ناحیه سر و گردن، دست و پا بوده و هیچگونه تلفات جانی نداشته است.

تصادف در محور ساحلی بوشهر–دیر 2 نفر را به کام مرگ کشاند

حسینی در گفتگو با خلیج فارس افزود: همچنین ساعت 10:9 دقیقه امروز (پنجشنبه) در محور ساحلی بوشهر–دیر، برخورد تراکتور با کامیون و پژو 405 2 کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر 70 محور ساحلی دیر- بوشهر رخ داد که بلافاصله واحد امداد فوریت های پزشکی 115 جاده ای بوالخیر به محل اعزام شد، اما متاسفانه یکی از سرنشینان پژو 405 پیش از رسیدن آمبولانس درگذشت.


حسینی ادامه داد: نیروهای اورژانس دو مصدوم که دارای وضعیت وخیم تری بودند را پس از اقدامات درمانی سریعا به درمانگاه بوالخیر اعزام کردند که متاسفانه یکی از آنها نیز در درمانگاه فوت شد. همچنین دو مصدوم دیگر که دارای شرایط بهتری بودند توسط وسایط نقلیه عمومی به درمانگاه بوالخیر انتقال یافتند تا اقدامات درمانی برای شان انجام شود. 

ضمنا راننده راکتور نیز مصدوم شد و به مرکز درمانی انتقال یافت.

حسینی افزود: از 4 سرنشین پژو متاسفانه دو نفر فوت شدند و دو نفر دیگر جهت ادامه درمان توسط آمبولانس اورژانس جاده ای بوالخیر به بیمارستان اعزام شدند که هم اکنون تحت درمان قرار گرفته اند . 

به گفته وی دلیل این سانحه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر