سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دو سال پیش که برای درمان به شیراز رفته بودم، در مطب دکتر با نسرین آشنا شدم. به او از مشكلات زندگي‌ام گفتم. از آن زمان بین ما علاقه ایجاد شد تا اينكه هردو تصميم گرفتيم براي ازدواج با يكديگر همسرم را به قتل برسانيم...
کد خبر: ۳۰۸۰
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: نیمه شب دوازدهم خردادماه جاری مردی در یکی از محلات جنوبی شهر بوشهر در تماس با پلیس از سرقت منزل و قتل همسرش خبر داد، اما تحقیقات بعدی پلیس نشان داد وی با همدستی یک زن دست به این جنایت زده است.

به گزارش فکرشهر، فرمانده انتظامی استان هفته پیش در حاشیه نشست با خبرنگاران در خصوص قتل این زن توسط همسرش گفته بود: وقتی دو فرزند خردسال آنها خواب بودند، مرد در اتاق را روی شان قفل کرده و با همدستی زنی که به او علاقمند شده بود، اقدام به خفه کردن همسرش کرد. سپس با صحنه سازی، سناریوی سرقت از منزل و قتل توسط سارقان را چیدند، اما در تحقیقات پلیس مظنون شدند.

این مرد 32 ساله که متولد یکی از استان های همجوار است، دلیل قتل همسر 29 ساله اش را علاقه به زنی به نام "نسرین" می داند که البته با رو شدن واقعیت، بجای ازدواج مجدد، اکنون با کابوس اعدام دست و پنجه نرم می کند. 

با همکاری پلیس آگاهی استان، جزئیات دیگری از این حادثه در گفتگو با همسر خیانتکار را می خوانید: 

ازدواج مجدد، ارزش قتل همسر را داشت؟
(سکوت)

انگیزه ات از این کار چه بود؟
8 سال از زندگی مشترک مان می گذشت و روز به روز ارتباط من و همسرم سردتر و در ماههای گذشته اختلاف مان بیشتر شده بود. صبح سرکار می رفتم و آخر شب برمی گشتم. علاقه به نسرین چشم و گوشم را بسته بود و با تحریک وی، خواستم همسرم را از سر راه بردارم.

به عواقب آن فکر نکردید؟ اینکه قتل می تواند منجر به قصاص شود و به زن موردعلاقه هم نخواهید رسید.
چرا، ولی نسرین می گفت اگر او را خفه و طوری صحنه سازی کنیم که سارقان در غیاب تو طلاهایش را دزدیده و همسرت را کشته اند، پلیس به تو مظنون نمی شود و بعد از مدتی هم آب ها از آسیاب می افتد و می توان ازدواج کرد.

با نسرین چگونه آشنا شدید؟
دو سال پیش که برای درمان به شیراز رفته بودم، در مطب دکتر با وی آشنا شدم. به او از مشكلات زندگي‌ام گفتم. او مطلقه بود و در مسیر برگشت با اتوبوس، بخشی از راه همسفر بودیم و از آن زمان بین ما علاقه ایجاد شد. 
تا اينكه هردو تصميم گرفتيم براي ازدواج با يكديگر همسرم را به قتل برسانيم.

ازدواج با زن موردعلاقه بدون قتل همسر امکانپذیر نبود؟
نسرین تنها بود و مشکلی برای ازدواج نداشت، اما می گفت تو باید همسرت را از سر راه برداری تا بتوانیم ازدواج کنیم. علاقه به وی چشمم را روی همه چیز بست و با تحریک وی، نقشه خفه کردن شبانه زنم را ریختم. او می گفت اگر درب اتاق دو فرزند خردسالت را هنگام خواب قفل کنی، آنها چیزی نمی بینند و می توان با صحنه سازی، این کار را به سارقان ربط داد. 

نسرین چکار کرد؟
آن زمان خیلی دچار استرس شده بودم. با نسرين تماس گرفتم و با كمك يكديگر نقشه جنايت را اجرا كرديم. بعد از آن طلا و جواهرات همسرم را برداشتم و تحويل نسرين دادم تا با صحنه‌سازي وانمود كنم كه همسرم قرباني سرقت شده است.

به پلیس چه گفتید؟
 گفتم ظهر به محل كارم رفتم و در اين مدت چندبار با همسرم تلفني صحبت كردم اما شب وقتي به خانه برگشتم هرچه در زدم كسي در را باز نكرد، خيلي نگران شدم و با كليدي كه داشتم وارد خانه شدم. صداي گريه 2 كودكم را شنيدم و همان لحظه با جسد همسرم روبه‌رو شدم كه روي زمين افتاده بود. بعد به سرعت به سمت اتاقي كه فرزندانم بودند رفتم اما در قفل بود. به سختي قفل را شكستم و وارد اتاق شدم. از آنها شنيدم كه غريبه ای وارد خانه شده و آنها را در اتاق زنداني كرد. بعد از آن با اورژانس و پليس تماس گرفتم اما همسرم به كام مرگ رفته بود.

بعد هم گفتم طلا و جواهرات همسرم به سرقت رفته و از آنجا فهميدم دزدان به قصد سرقت دست به قتل همسرم زده‌اند. 

وقتی پلیس تو را مطنون قتل همسرت دانست، چه حالی بهت دست داد؟
اولین تناقض گویی ام زمانی بود که پلیس متوجه شد قفل و پنجره ها سالم است و پای یک آشنا در قتل است. بعد هم درباره زمان ورود به منزل و برخی موارد دیگر دچار اختلاف گویی شدم تا اینکه پای نسرین هم به ماجرا باز شد و چون دیدم راه فراری نیست، ماجرای قتل را بازگو کردم. 

اعتراف زن 28 ساله به همدستی با مرد خیانتکار

رییس پليس آگاهي استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بعد از اعترافات مرد خيانتكار، همدست وي نيز دستگير شد و به معاونت در قتل اعتراف كرد. 

سرهنگ باروني افزود: زن 28ساله در بازجويي‌ها انگيزه خود را علاقه به متهم و ازدواج با او عنوان كرد. 

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر