جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/در پی اختلاف بین هیات فوتبال استان و کمیته داوران دشتستان:
فکرشهر: محمد نجفی، رییس هیات فوتبال استان بوشهر با ارسال نامه ای به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواستار کنار گذاشته شدن داوران دشتستانی حاضر در لیگ های کشور از قضاوت شد...
کد خبر: ۳۰۸۱
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: در پی بروز اختلاف بین رییس هیات فوتبال استان بوشهر و همچنین کمیته داوران استان با کمیته داوران دشتستان، محمد نجفی، رییس هیات فوتبال استان بوشهر در اقدامی قابل تامل درخواست داد تنها داور لیگ برتری این استان از حضور در مسابقات کشوری کنار گذاشته شود.

به گزارش فکرشهر، روز پنج شنبه، 22 خردادماه محمد نجفی، رییس هیات فوتبال استان بوشهر با ارسال نامه ای به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواستار کنار گذاشته شدن داوران دشتستانی حاضر در لیگ های کشور از قضاوت شد.

در این نامه نجفی اظهار داشته است از آن جا که ورود به مسابقات کشوری باید از طرف هیات فوتبال استان صورت پذیرد محمدحسین زاهدی فرد و عبدالله عبدالهی که به ترتیب سهمیه ی استان برای قضاوت در لیگ برتر و لیگ آزادگان می باشند از داوری منع شوند.

نکته جالب این است که این اقدام نجفی هیچ واکنشی از طرف هیات فوتبال شهرستان دشتستان در پی نداشته است و محمود سمنانی، رییس هیات فوتبال جهت اقدام آن را پاراف نموده است.

به گزارش فکرشهر، جمعه ی گذشته، 16 خردادماه نیز در پی اعتراض قانونی رییس کمیته ی داوران دشتستان به کمیته ی داوران استان، رییس هیات فوتبال استان در حکمی غیرقانونی، نصرالله جاهدین محمدی را از سمت خود در استان و شهرستان دشتستان برکنار کرده بود.

بر اساس این گزارش،  محمدحسین زاهدی فرد و عبدالله عبدالهی داوران استان بوشهر می باشند که در حال حاضر در لیگ برتر و لیگ آزادگان قضاوت می نمایند که هر دو نیز دشتستانی می باشند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر