جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی«فکرشهر»/ در نشست شورای اداری دشتستان مطرح شد؛
به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی را به عنوان مهمانان ویژه این نشست معرفی کرد و به بررسی عملکرد دولت پرداخت...
کد خبر: ۳۰۸۳۴
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۴

فکرشهر- الهام راسخی: جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان بعدازظهر دیروز در فرمانداری دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی را به عنوان مهمانان ویژه این نشست معرفی کرد و به بررسی عملکرد دولت پرداخت.

امسال مشکلات کمبود آب قبل از فصل تابستان شروع می شود

دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه 131 طرح عمرانی را در سال جاری به پایان رسانده ایم، گفت: افتتاح این پروژه ها در دهه ی مبارک فجر انجام خواهد شد. 

وی همچنین از تامین اعتبار برای بیمارستان 17شهریور برازجان نام برد و ادامه داد: تامین اعتبار برای بیارستان 17شهریور نهادینه شده و امیدواریم در مدت پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

دکتر ارسلان زارع با اشاره به اینکه مشکل اساسی و چالش جدی ما تامین آب آشامیدنی است گفت: روش آبیاری نوین نخیلات در نخلستان های آبچپخش در دست اجراست که 50 درصد آن اجرایی شده است.

وی ادامه داد خط انتقال آب 16 روستای شهرستان در ایام دهه ی فجر به بهره برداری می رسد و برای جبران کمبود بارش 3 حلقه چاه آب برازجان وارد شبکه آبرسانی شده است.

دکتر زارع نواختن زنگ انقلاب و تلاش برای شادی افزایی و امید در مردم را به عنوان مصوبه جلسه شورای اداری ابلاغ کرد.

خبر خوش نماینده مردم به کشاورزان

سعادت نماینده مردم دشتستان در خانه ملت از آیت الله صفایی بوشهری و فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی از همکاری و همیاری آنها در برگزاری مراسم تجلیل دکتر محمد مهدی جعفری تشکر کرد و گفت: خبر خوبی را در بخش کشاورزی از اینجا اعلام می کنم و آن آغاز عملیات اجرایی سد دالکی کمتر از یک هفته ی دیگر خواهد بود.

ایجاد امید در مردم

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه نگفتن عملکردهای دولت باعث ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی می شود گفت: دولت با وجود تمام سختی ها کارهای بزرگی انجام داده است که انعکاس آنها در جامعه باعث امیدواری در مردم می شود.

مهندس گراوند گفت: هر گونه یاس و ناامیدی از عملکرد دولت باعث ضربه زدن به اعتماد به مردم می شود و تمام سرمایه جمهوری اسلامی اعتماد مردم است.

وی باز شدن خانه احزاب و خانه ی سینما که هر دو به مدت طولانی تعطیل بودند را ، یکی از کار های مهم دولت در جهت وفاق ملی برشمرد و ادامه داد: دولت تلاش می کند که بین جامعه وفاق ایجاد شود. اولین موضوع وفاق در جامعه است که در بین سیاسیون باید انجام شود زیرا که توده ی مردم بزرگوارانه با همدیگر هستند و اتحاد دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر