دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۸۵۹
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: رئیس جمهور به طور متوسط هر صد روز یک بار نشست مطبوعاتی می‌گذارد اما به جای پاسخ به سوالات بیشمار افکار عمومی، با شوخی و جوک جواب خبرنگاران می‌دهد که این رفتار در شان رئیس جمهور نیست.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در آیین نماز جمعه این هفته شهر عسلویه اظهار داشت: رئیس جمهور به طور متوسط هر صد روز یک بار نشست مطبوعاتی می‌گذارد اما به جای پاسخ به سوالات بی‌شمار افکار عمومی،با شوخی و جوک جواب خبرنگاران می‌دهد که این رفتار در شان رئیس‌جمهور نیست.

وی اضافه کرد: این که رئیس جمهور به جای پاسخ دقیق و حساب شده که بتواند افکار عمومی را اقناع کند با شوخی می‌آید و می‌گوید عینک بزنید تا کارهای دولت را ببینید فقط خلط مبحث و سرگرم کردن مردم با این واژه‌ها است.

امام جمعه عسلویه با اعلام این که وعده‌های دولت به مردم هم‌چنان در حد شعار باقی‌مانده است،تصریح کرد: رئیس جمهوری به جای استهزاء مردم،باید بیاید و به وعده‌هایی که در طی قبل از انتخابات و پس از انتخاب شدن به مردم ایران داده بود پاسخ دهد.

وی ادامه داد: برخورد با متخلفان،رفع بیکاری،چرخیدن زندگی مردم با چرخیدن صنعت هسته‌ای کشور و بازگشت اعتبار به پاسپورت ایرانی‌ها فقط بخشی از وعده‌های رئیس‌جمهوری بوده که باید پاسخ‌های قانع کننده‌ای به مردم ایران دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر