پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: پنج زمین ورزشی مجهز در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.به گزارش فکرشهر، سعید آزادشهرکی در حاشیه برگزاری مسابقات پیشکسوتان بوشهر اظهار داشت: توسعه امکانات ورزشی در سطح شهر را در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم فضاهای تفریحی مناسبی را برای جوانان فراهم سازیم.وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود فضا برای جوانان، تصریح کرد: آینده کشور در دست جوانان است و باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌خهای مورد نیاز جوانان فراهم شود و بتوانند ظرفیت‌های خود را بروز دهند.
کد خبر: ۳۰۸۶
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: پنج زمین ورزشی مجهز در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سعید آزادشهرکی در حاشیه برگزاری مسابقات پیشکسوتان بوشهر اظهار داشت: توسعه امکانات ورزشی در سطح شهر را در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم فضاهای تفریحی مناسبی را برای جوانان فراهم سازیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود فضا برای جوانان، تصریح کرد: آینده کشور در دست جوانان است و باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌خهای مورد نیاز جوانان فراهم شود و بتوانند ظرفیت‌های خود را بروز دهند.

شهردار بوشهر ادامه داد: طرح‌های عمرانی شهری بسیار خوبی در شهر بوشهر در دست اجرا داریم که اجرای این طرح‌ها در بهبود فضای شهر نقشی مهم و اساسی خواهد داشت و تلاش ما این است که این طرح‌ها با کیفیت بالایی اجرا شوند.

وی در ادامه به تلاش برای توسعه همزمان محلات مختلف شهر بوشهر اشاره کرد و افزود: پروژه‌های ورزشی را در محلات شمالی و جنوبی بوشهر اجرا می‌کنیم که امیدواریم شاهد توسعه همزمان این دو منطقه از بوشهر باشیم.

آزادشهرکی با بیان اینکه در بودجه امسال شهرداری با حمایت شورا پنج زمین ورزشی مجهز می شود تصریح کرد: تمام این چمن ها با الیاف هلندی بوده و دارای ضمانتی هفت ساله هستند.

شهردار بوشهر اظهار داشت: از 5 زمین ورزشی، چهار مورد آن برای تیم های پنج نفره و 10 نفره بوده که دو زمین در شمال بوشهر و سه زمین دیگر در جنوب بوشهر قرار می گیرد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر