جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار خورموج گفت: جایگاه سی.ان. جی شهرداری خورموج به علت بدهکاری پیمانکار تعطیل شده است.به گزارش فکرشهر، احمد شیخیانی اظهار داشت: تنها جایگاه سوخت سی.ان.جی شهرداری خورموج ویژه تاکسی‌ها به‌علت عدم پرداخت هزینه سوخت توسط پیمانکار تعطیل شده است.وی ادامه داد: متاسفانه هفت دوره متوالی قبضی توسط شرکت گاز شهرستان به ما وصول نشده است و این باعث شده تا مبلغ بدهی این جایگاه که توسط پیمانکار اداره  می‌شود به 166 میلیون تومان برسد.
کد خبر: ۳۰۹۰
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: شهردار خورموج گفت: جایگاه سی.ان. جی شهرداری خورموج به علت بدهکاری پیمانکار تعطیل شده است.

به گزارش فکرشهر، احمد شیخیانی اظهار داشت: تنها جایگاه سوخت سی.ان.جی شهرداری خورموج ویژه تاکسی‌ها به‌علت عدم پرداخت هزینه سوخت توسط پیمانکار تعطیل شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه هفت دوره متوالی قبضی توسط شرکت گاز شهرستان به ما وصول نشده است و این باعث شده تا مبلغ بدهی این جایگاه که توسط پیمانکار اداره  می‌شود به 166 میلیون تومان برسد.

شهردار خورموج افزود: شرکت گاز موظف است ماهیانه قبض مصرفی را به پیمانکار ابلاغ و در صورت عدم پرداخت وجه توسط پیمانکار به شهرداری ابلاغ کند و متاسفانه این کار صورت نگرفته و باعث تعطیلی این جایگاه شده است.

وی بیان کرد: شرکت گاز نباید اجازه  می‌داد که پیمانکار هفت دوره  گاز را مصرف کند و هیچ عکس‌العملی نشان ندهد.

علیرغم پیگیری و تلاش خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی، برای پیگیری موضوع از سرپرست شرکت گاز دشتی، این مسئول حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشد.

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: جایگاه سی.ان.جی شهرداری خورموج حدود یک‌ماه  گذشته تاکنون به دلیل نقص فنی تعطیل شده است و در هفته جاری پیمانکار اعلام کرده که رفع نقص شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بدهی آن مبلغ 166 میلیون تومان است و این مبلغ مربوط به خزانه و بیت‌المال است از پیمانکار خواسته‌ایم تا اول هفته آینده مشکل بدهی خود را شرکت حل  کند.

مسلم رحمانی گفت: این مبلغ بدهی بابت دو ماه بدهکاری پیمانکار به شرکت گاز است و پس از تعهدات قانونی توسط پیمانکار شرکت گاز نیز در رفع گاز آن اقدام و بازگشاهی خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر