سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پی درج یادداشتی در پایگاه خبری "پیغام" درباره وضعیت نامساعد جسمانی "خدیجه جابری" کهن سال ترین زن دشتستانی فرماندار دشتستان به همراه تنی چند از مسئولان این شهرستان با حضور در منزل فرزند او در دالکی از وی عیادت کرد.به گزارش فکرشهر و به نقل از پیغام به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، ارسلان زارع در این دیدار ضمن پیگیری روند درمانی این پیرزن 114 ساله دشتستانی با مسائل و مشکلات وی از نزدیک آشنا شد.
کد خبر: ۳۰۹۱
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: در پی درج یادداشتی در پایگاه خبری "پیغام" درباره وضعیت نامساعد جسمانی "خدیجه جابری" کهن سال ترین زن دشتستانی فرماندار دشتستان به همراه تنی چند از مسئولان این شهرستان با حضور در منزل فرزند او در دالکی از وی عیادت کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پیغام به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، ارسلان زارع در این دیدار ضمن پیگیری روند درمانی این پیرزن 114 ساله دشتستانی با مسائل و مشکلات وی از نزدیک آشنا شد.

بر اساس این گزارش فرماندار دشتستان دراین عیادت به مسئولان کمیته امداد و بنیاد مسکن دشتستان که در این دیدار وی را همراهی می کردند دستور داد تا با بررسی مشکلات این مادر کهن سال دشتستانی به ویژه مشکلات مسکن وی نسبت به رفع سریع آن اقدام کنند.

فرماندار دشتستان در این دیدار هدایایی نیز به کهن سال ترین مادر دشتستانی تقدیم کرد .

سال گذشته خبرهای مربوط به زندگی این زن 114 ساله  دشتستانی انعکاس زیادی در رسانه های استان و کشور داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر